Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

dinsdag 9 juli 2024

Overbelasting

Het kan ons af en toe behoorlijk aanvliegen.

Niets is wat het lijkt.

Het lijkt als het oude, maar is niet het oude.

Hoe werkt het nieuwe?

Daar hebben wij nog geen duidelijk zicht op.

Dat brengt ons naar twijfels.

Het gevoel voortdurend bij de les te moeten zijn.


Niets is wat het lijkt.

In dit persoonlijk proces leren wij om nog bewuster met onszelf

om te gaan.

Door onze gevoeligheid voelen wij veel meer.

Door de verandering in energie, zijn er oude lagen in zicht

gekomen, die voor die tijd afgedekt werden.

Wij hebben het gevoel onszelf nauwelijks meer te herkennen.

Alles in en om ons is veranderd.


Onze veiligheid zit in ons hart.

Wij zijn altijd in verbinding met het universum.

Handen worden altijd naar ons uitgestoken.

Het is aan ons om te vertrouwen.


Door je te verbinden met je hogere zelf,

zal je merken dat er letterlijk tegen je gesproken wordt.

Luister maar wat er gezegd wordt,

dan merk je dat het niet je denken is.


Deze stem moedigt je aan.

Het zijn zware processen waar wij doorheen gaan.

Het leidt naar het erkennen en herkennen van je zuivere ik.

Het brengt je terug naar je oorsprong.

Je bent niet die je was.

Je bent die je op dit moment bent en daar heb je geen

enkele referentie bij.

Je was nog nooit die vlinder-mens die je nu bent.

Alles voelt anders aan.


Geef jezelf over aan je nieuwe zelf.

Je doet het niet alleen.

Wij zijn verbonden en mogen elkaar in licht en liefde

ondersteunen.

Zie je tekens die overal te vinden zijn.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul