Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

vrijdag 7 juni 2024

Je bent het meer dan waard

Ons denken maakt ons klein.

Je doet dit niet goed.

Dat kan beter.

Je bent niet efficiënt……

Je kent die zinnetjes wel die door je hoofd willen spoken.


Je denkwereld staat in geen vergelijk met je gevoelswereld.

Je denken roept, blijf bij mij.

Laat mij mijn rol blijven spelen.

Ik heb je altijd geholpen….


De tijden zijn veranderd.

Wij zijn veranderd.

Ons wezen is veranderd.

De rups is een vlinder geworden.

De rups heeft zijn belastende verpakking afgeworpen.


De oude mens zat voor zijn/haar gevoel in een kooi.

De nieuwe mens vliegt in vrijheid.

De oude mens was verbonden aan het denken.

Je werd er op getraind.

De nieuwe mens vliegt en fladdert rond op zoek naar

het mooie in die wondere wereld.

Het hart leidt ons.


Ons denken houdt ons aan het lijntje.

Net als het ego, heeft ons denken de strijd aangebonden.

Het licht blijft ons omhoog stuwen, daardoor wordt de

afstand tussen het oude en het nieuwe vergroot.

De lijn gaat breken.

Dat kan je even in een behoorlijke verwarring brengen.


Je liefdevolle begeleiding vanuit je hart is al lang overgenomen.

Je hart probeert het je op alle mogelijke manier te laten

voelen.

Je hart wordt warm.

Je hart klopt onregelmatig.

Je hart slaat over…..

En wij maar denken.


Het hart is liefdevol en geduldig.

Het wacht op wat jij van plan bent.

Wat je aandacht geeft wordt versterkt.


Wanneer je denken weer met je op de loop gaat,

leg dan je linkerhand op je hart en je rechter op je buik.

Voel je ademhaling.

Adem in via je linkerhand.

Adem uit via je rechterhand op je buik.

Je brengt dan niet alleen je aandacht naar je ademhaling,

je brengt ook je aandacht naar je hart.


Het is een gemakkelijke manier om je denken los te laten.

Door je hand op je hart te leggen, gaat je aandacht naar

die linkerhand.

Daardoor maak je een verbinding met je hart.

Wat je aandacht geeft versterkt.


Je hart zal het laten voelen.

Je hart zal je verwelkomen.

Je hart en rust in jezelf zijn met elkaar verbonden.


Door dit te doen, zal je merken dat de overstap van hoofd

naar je hart gemakkelijker wordt.

Laat je niets meer “wijs” maken.

Voelen is weten.

Voel wat je hart op zijn hart heeft.

Laat het maar los.

Het is tijd.

De wending is er en nu mag je mee.

Je bent het meer dan waard.


Je bent de nieuwe mens.

Laat los wat was.

Ontvang wat is.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul