Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

donderdag 29 juni 2023

Leven in het NU

Wij gaan door diepe dalen.

Wij laten onszelf los.

De oude IK is vertrokken.

De nieuwe IK is nog niet vol-ledig

ontvangen.


Wij laveren door een soort niemandsland.

Dat is lastig.

Het kan zelfs heel lastig zijn.

Niet weten wie je bent.

Niet weten wie je wordt.


Wat dan te doen?

Ga naar het NU.

Ga naar de mens die je bent

in deze transformerende fase.

Voel wat je herkent.


Het hoeft niet vertrouwd te zijn.

Voel wat je herkent.

Er is altijd wel iets dat je zal

herkennen.

Je bent een volleerde meester,

daarom doe je mee aan deze transformatie.


Voel wat je voelt en probeer dat

in liefde te omarmen.

Probeer dat gevoel dichter naar je toe

te halen.

Overstelp dat gevoel met on-voorwaardelijke

liefde.

Maak het je op deze manier eigen.


Zo zal je stapje voor stapje nieuwe

items van jezelf ont-dekken en gaan

ont-wikkelen.


Je gaat je nieuwe IK in hele kleine,

prachtige stukjes in elkaar zetten.

Daar is stilte,

daar is tijd,

daar is aandacht,

daar is heel veel liefde,

daar is heel veel vertrouwen voor nodig.


Wanneer je weet dat je gewiegd wordt in de

armen van het universum,

dan weet je dat je ALLE kans van slagen

in je hebt.

Geen twijfel mogelijk.

Dus laat je twijfel los.

Wanneer je twijfelt, voel of je

wel ON-voorwaardelijk van jezelf

houdt.

Voel of je het universum vertrouwt.

Je zou daar zo maar iets kunnen

vinden dat je nog verder mag versterken.


Jij doet het niet alleen.

Het is een samenspel tussen de ziel die

op aarde is en al onze begeleiders in de

universele energie.


De lemniscaat wil stromen.

Wil voortdurend stromen.

Door jezelf on-voorwaardelijk lief te

hebben zal je ook de energieën in het universum

onvoorwaardelijk lief hebben en is er alle

vertrouwen.


DE voorwaarden voor een mooie,

liefdevolle transformatie van de oude

naar de nieuwe mens.


DIE nieuwe mens zal de nieuwe aarde

gaan bevolken en daar nieuwe bestaans

vormen aan gaan geven.

DAT is een opdracht van de nieuwe mens

die op de nieuwe aarde mag leven.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul