Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

vrijdag 23 september 2022

Het verlichte pad

Je bent van ver gekomen.

Je bent ver gekomen.

Het was een bijzondere reis.

Het is een bijzondere reis.


Je hebt het zware juk laten vallen.

Je vliegt van moment naar moment.

Het is nog onwennig, die vrijheid.

Je hebt alles ont-wikkeld.

Je bent vol-ledig.

DAT werk is gedaan.



De nieuwe mens is geboren.

Je bent al op eigen benen gaan staan.

Je hebt al rond gekeken.

Je merkt dat het er hetzelfde uitziet

en toch zo anders.


Het licht is veranderd.

De kleuren zijn veranderd.

Je voelt anders.

Je ervaart een geheel andere wereld.


Wat heb je hier naar verlangd.

Wat heb je er veel voor gedaan.

Wat heb je er veel voor gelaten.


Je hebt leren keuzes maken.

Je hebt geleerd om los te laten.

Je hebt geleerd om je op een andere

manier veilig te voelen.

Alles is veranderd.

Het lijkt hetzelfde, maar de intentie

is zo anders.


Voel de kracht die in jou zit.

Voel dat je aan de ene kant broos bent

door je transparantie.

Terwijl je aan de andere kant nooit zo

krachtig en bewust bent geweest.


Je hebt je juk laten vallen.

De ballast is verdwenen.

Het masker is af.

Jij bent de zuivere nieuwe mens.


Je bent op je verlichte pad.

Het pad dat je naar de dromen van

je toekomst leidt.

Ieder stapje is belangrijk.

Ieder stapje heeft je iets te zeggen.

De stilte is het moment waarin de

woorden tot je komen.


Je bent verbonden met je binnenwereld.

Via je binnenwereld ervaar je je buitenwereld.

Die veranderde buitenwereld.

Het is bijzonder.


De vlinder is vol-ledig uit haar cocon.

De vleugels zijn opgedroogd.

Je bent klaar om je vol trots aan de wereld

te laten zien.

Het mooie licht, zet jou in extra glans.

Je bent verbonden met die wonderlijke wereld.


Hier heerst zachtheid.

Hier is het vredig.

Hier mag je zijn.

Hier wilde je komen.

Je bent er.

Dat was een doel op zich.

Je hoeft niets.

Je mag alles.


Het universum houdt van je.

Het universum zorgt voor je.

Voel je verbonden.

Niets is los.

Alles stroomt in en met elkaar.


De nieuwe mens heeft zijn/ haar verlichte

pad gevonden.


Ik ben licht.

Ik ben liefde.

Ik ben.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul