Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zondag 11 september 2022

Het ego verlaten

Wat was het lastig om het ego los te laten.

Vechten met het ego, wie kent het niet.

Ik wil de controle hebben en houden….


De tijden zijn veranderd.

WIJ zijn ZO veranderd.


Ik wil is verzacht.

Ik zal volgen in vertrouwen en dat is wat

ik “wil”.

Ik ben een verlichte mens in verbinding

met mijn krachtige Bron in het universum.



Dat is een grote verschil.

Ik wil is verzacht.


De oude mens kon kracht bijzetten door

met zijn vuist op tafel te slaan.

Nu zou je daar van schrikken en je maag

laat zich meteen voelen.


Ik wil in verbinding zijn en blijven met

mijn hogere zelf, die mij in verbinding

stelt om de signalen vanuit het universum

voor mij te vertalen.

Mijn hogere zelf zal de tekens duiden

die ik als persoon niet altijd begrijp.


De verbindingen zijn gesloten.

Daardoor opent zich mijn blik.

Mijn blik is niet alleen mijn fysieke kijken.


Net als ikzelf, omvat het kijken nu veel

meer.

Mijn zien is veel omvattend.

Mijn zijn is het totale universum.


Dit had niemand je uit kunnen leggen.

Dit moet je ervaren.

Dan zal je voelen dat alles meer inhoud

heeft gekregen.


Je kijkt niet meer naar platte plaatjes.

Je kijkt in de diepte van het totaal.

Je voelt energie.

Je voelt de verbinding.

In je lichaam voel je de signalen.

Je voelt dat je nooit los bent van die

verbindingen.

In de nacht wordt er aan je gewerkt.

Omdat er overdag te veel prikkels

binnenkomen.


In de nacht ben je in andere rijken.

Daar kan je je wijsheid zien en ervaren.

Je dromen geven je aanwijzingen.

Of je de tekens herkent is niet zo belangrijk.

Die tekens doen hun werk in je energetische

systemen.

Alles is verbonden.


Doordat je tekens in je dromen krijgt,

zal je meer open staan om die beelden

tijdens inzichten te gaan uitdiepen.

Je herkent dan wat je al eerder getoond werd.


Je bent op weg als de nieuwe mens.

Je voelt, ziet en proef anders.

Alles is nieuw en toch is het bekend.

Je oude waarheden komen naar boven

in je bewustzijn.

Jij bent magisch.

Welkom in deze magische tijd.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul