Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

maandag 1 augustus 2022

Waarom brengt Gij mij naar het duister

In een zware periode kan je je dat afvragen.

Waarom moet ik door deze duistere periode

heen?


Het antwoord kwam.

In het duister kan ik je het licht leren kennen.

In het duister zie je wat het licht voor je

betekent.

In het duister leer je jezelf zien en herkennen.

Je krijgt versneld een dieper inzicht in jezelf.

Je bent sterker ingesteld op je zegeningen.

In het duister is het licht beter te zien.


Het duister en het licht zijn aan elkaar

verbonden.

Niet het een.

Niet het ander.

De maan en de zon.

Het is een totaliteit.


In het duister voelt het allemaal anders.

Je denkt dat het kracht naar kruis is.

Natuurlijk ondersteunt het universum je.

Maar wanneer het zwaar is,

durf je sneller op jezelf te vertrouwen.

Durf je sneller beslissingen te nemen.

Ben je bewuster van je zelf.


De verbinding met het universum is

nooit los.

Je voelt het alleen sterker in tijden

dat het spannend is.


Wanneer je in het diepe wordt

gegooid, merk je ineens hoe goed

je kan zwemmen.


Het is die voortdurende twijfel aan jezelf,

die tijdens een duistere periode vermindert.


In het duister stap je over grenzen heen.

In het duister verdiep je je letterlijk

in jezelf.


Door vanuit het duister naar het licht

te gaan, zal je sterker bewust zijn

van wat er allemaal aanwezig is.


Ook dat was aanwezig in het licht.

Je kijk verandert wanneer je in een

duistere periode bent.


Het duister heeft een indringende en

positieve werking.

Dat ervaar je door in een duistere

periode te leven.


Het licht en het duister zijn

functioneel aan elkaar verbonden.

De zon en de maan kunnen niet zonder elkaar.


Geniet van het licht.

Want ook in een duistere periode is

er altijd licht.

Het licht en het duister zijn verbonden.

Je komt uit het duister en gaat naar

het licht.


Daardoor zal je intenser gaan voelen

wat dat voor je betekent.

Dat had niemand je kunnen vertellen.

Dat is een ervaring.

Voor ieder is dat een persoonlijke ervaring.

Die zal mooi zijn.

Heel mooi.

Dat kan “IK” jullie vertellen.


Dank U Heer voor deze bijzondere uitleg.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul