Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zondag 28 augustus 2022

Spreken vanuit het hart

Net lees ik een tekst over het omgaan

met de dood en de dementerende mens.

De dementerende mens is gevoelig

voor het spreken vanuit het hart.

Zij voelen wie “echt” is en wie niet.

Ze voelen de verbindingen met de

ander.

Oogcontact is bijzonder voor ze.

Even hun handen strelen doet hun

verwarmen.


Je kan zelf via je innerlijke kind

met ze spreken.

Niet op een kinderlijke manier,

maar op de open manier van een kind.

Een kind is zuiver.

Vertelt de waarheid en dat wordt gevoeld.



Onze begeleiders zijn er altijd.

Wil je iets “bespreken” met een demente

persoon, vraag dan altijd je begeleiders.

Die verbinden zich met de begeleiders

van de ander.


Zo worden de gesprekken geleid.

“Denk” je dat het gesprek in woorden

niet is overgekomen,

maak je geen zorgen, het gesprek is

in het hart aangekomen.

Eventuele dromen zullen het gesprek

voortzetten en alles zal in banen

geleid worden.


Onlangs heb ik op die manier een

prachtige stervensbegeleiding mogen doen.

Ik mocht meegaan met deze begeleiding

tot vlak voor het moment dat op dat

moment een “gepland” einde was.

Ik mocht de persoon over geven aan de

witte begeleiders die het toen overnamen.


Het voordeel van onze gevoeligheid is,

dat wij veel meer met dat deel van de

ongeziene wereld verbonden zijn.


Er is niet alleen onze eigen wereld.

Er zijn diverse werelden en daar

krijgen wij steeds intensiever contact

mee.


Laat je hart spreken.

Het spreekt alle talen.

Ook wanneer je een soortgelijk gesprek

wil voeren, terwijl je de taal van de

ander niet machtig bent.


Energie kent geen grenzen.

Je bent met het AL verbonden.

Jij bent een kind van het licht

en als zodanig spreek je de taal

van het licht.


Die wordt verstaan door mens, dier, plant

en gesteente.

Niets is gek.

Het is de onbekendheid die het “vreemd”

maakt.


Wij transformeren nog steeds.

Wij leren nog steeds.

Het licht overspoelt ons.

Spreek vanuit het hart

en laat die LIEFDE stromen.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul