Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

maandag 22 augustus 2022

De leeuw in jezelf ontwaakt

Er treedt een verandering op in ons

proces.

Een lange weg hebben wij afgelegd.

Wij hebben ons eigen huis gezien

vanuit alle hoeken en gaten.

Je bent in alle uithoeken geweest.

Je kwam onverwachte dingen tegen,

die je uren konden bezig houden.


Herinneringen zijn omhoog gekomen.

Gesprekken gevoerd.

Dromen gedroomd.

Niet altijd even fijn.

Niet altijd even gemakkelijk.



Het huis is aan kant.

Het is vol-ledig veranderd.

Oude spullen zijn weg gedaan.

Nieuwe spulletjes zijn op hun plek

komen te staan.


Je voelt je zo anders is dit vernieuwde

en veranderde huis.


Je voelt je vrij.

Je voelt je er vrij.

Je kan zo van je rust genieten.


De vogels zingen.

De planten doen hun uiterste best

om zich van hun mooie kant te laten zien.

De vruchten groeien en je mag ze plukken.


Je huis is vernieuwd.

Jij bent veranderd.

De verbindingen zijn verrassend.


Je kan uren zitten kijken naar al die

veranderingen.

Je voelt dat de veranderingen, verbeteringen

zijn.


Je voelt je blij als een kind.

Alles is op zijn plek.

Je bent er klaar voor.


DAT is wat het universum heeft gezien.

Daarom kunnen de processen veranderen.

Een tandje erbij.


Vroeger zou dat je verward hebben.

Niet uit mijn rust vandaan….


Nu voel je dat je in je kracht bent

komen te staan.

Alles is verbonden.


Alles voedt elkaar.

Jij bent zover.


De leeuw die altijd aanwezig was,

wordt wakker.

Je hebt zoveel bereikt.

Dat ga je niet opgeven.

JIJ gaat niet opgeven.

Daarvoor heb je deze weg niet afgelegd.

Je hebt zoveel bereikt.


Je staat op “aan”.

In liefde zie je om je heen.

Waar kan ik mij krachten mee verbinden?

Waar kan men mijn hulp gebruiken.

Het zijn soms juist de kleine dingen die

het doen.

Het kan een leven veranderen.

Een herinnering voor het leven brengen.


De leeuw is ontwaakt.

De stenen gaan vallen.

Nieuwe stenen zullen op hun plek

worden gelegd.

Hier ben je voor gekomen.

Hier en nu.


Verbonden met elkaar.

Verbonden met het universum.

De handen ineen.

De armen om elkaars schouders.

De ketting is sterk.


Wij kunnen dit .

De leeuw in ons is wakker.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul