Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zaterdag 22 februari 2020

Help, ik raak mijn geheugen kwijt…. Ik weet het even niet meer.

Dit is zeker herkenbaar voor je.
Je denkt aan iets en weg is het.
Er verandert veel in onze manier van functioneren.

Dat je je geheugen af en toe kwijt raakt is onderdeel van onze transformatie.
Dat geheugen was deel van onze manier van functioneren in de lagere dimensies.

Nu worden wij sterk geleid via ons hart.
Je voelt en ziet in hoog tempo waar je volgende stappen liggen.

Juist dat geheugen is een bottleneck om je over te geven aan die stroming van je leven.

In de lagere dimensies stippelde je je eigen pad uit.
In de hogere dimensies leef je aan de hand van het universum.

Je voelt iets en je herkent wat dat voor jou betekent.
Je krijgt het in beelden en gevoelens aangegeven die JIJ herkent.
Die je in jouw belevingswereld bekent overkomen.

Wanneer je even niet terug kan grijpen op je eigen geheugen, kan je twee dingen doen.
Je kan je eigen angst versterken door in een vorm van paniek te schieten,
of je laat los en zegt tegen jezelf….. het is niet anders.
OK, laat maar komen.
Kom maar met je aanwijzingen en ik zal volgen.

Wanneer je vertrouwen hebt, dan zal je begrijpen dat je liefdevol wordt begeleid.
Ze zullen je nooit, maar dan ook nooit, in zeven sloten tegelijk laten lopen.

Zij zien en kennen jouw bijzondere pad en richting.
Het pad dat voor jou niet volledig zichtbaar is, maar voor hen wel.

Kom mijn kind en ik zal je dragen waar het moeilijk wordt.
Nee……. Zelf doen!

Tegenslagen zijn nu deuren die dicht gaan.
Waarom?
Omdat er veel betere opties voor je open staan.

Doordat je tijdelijk geen gebruik van je geheugen kan maken, word je uitgenodigd een stap dieper in je vertrouwen te gaan.

Het is zo’n prachtig proces.
Het zit heel bijzonder in elkaar.

Raak niet in paniek wanneer je het gevoel hebt dat je een wattenhoofd hebt,
dat is onderdeel van het “spel” om je te helpen om je over te geven aan vertrouwen.
Vertrouwen, HET element van de hogere dimensies.

Het is voor ons nog steeds lastig om het functioneren van die lagere dimensies los te laten.

Heel vernuftig worden wij geleid naar volgende fases.
Wij geven er als mens een uitleg aan die voor ons herkenbaar is vanuit de lagere dimensies.
Die uitleg klopt niet altijd met de werkelijkheid van de hogere dimensies.

Dus even last van een wattenhoofd?
Ga rustig zitten en voel wat je hart je te vertellen heeft.

Het hele proces is gericht op de overgang van hoofd naar hart.
Dit is daar een belangrijk onderdeel van.

Ga naar je vertrouwen.
Naar je samenwerking met het universum.
Het komt goed.
Je bent al zo ver.
Jij bent op weg.
Mediteer en visualiseer en je antwoorden en inzichten worden je aangereikt.

Straal je licht.
Het universum is 24 uur per dag met je verbonden.
Je bent nooit alleen.
Jij wordt gedragen, wanneer jij dat toestaat.

VERTROUWEN, dit proces is gemakkelijker en mooier dan je denkt…..

Namasté
Martha Krul

Proficiat daarboven...mam