Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

woensdag 26 februari 2020

Die film heb ik toch al eerder gezien


Heb je niet het gevoel dat je in een film terecht bent gekomen?

Een gevoel dat je heel lang geleden die film zelfs al eens gezien hebt.
Je kan niet helemaal herleiden wat nu precies het plot van de film was, maar toch…?

Herken je dat?
Dat zit je helemaal goed.

Je bent nu niet meer de fysieke mens die alleen uit het fysieke lichaam van vlees en bloed bestaat.
Je bent een multifunctioneel wezen geworden.

Jij bestaat energetisch uit meerdere “ikken”
Meerdere delen van jezelf, die om het moeilijk te maken ook nog in verschillende dimensies aanwezig kunnen zijn.
Je bestaat uit meerdere delen van jezelf.
Die zijn verbonden met je hogere zelf en hebben ook allemaal verbinding met je ziel.

Je had al het gevoel dat je uit elkaar aan het vallen was?
Ook dat klopt helemaal.

Waarom?
Omdat het nu de tijd wordt dat je zo ver ONT-wikkelt bent dat je daar meer mee mag gaan werken.

Nu snap je waarschijnlijk waarom je maar geen grip op jezelf kan krijgen?

Je bestaat uit meerdere energievormen die allemaal tot één behoren.

Maak het je niet moeilijker dan het is.
Het geeft je wat informatie waarom het allemaal zo verwarrend is.

Je bent volledig aan het overschakelen van je hoofd naar je hart.
Voelen waar openingen voor je zijn.
Voelen wat goed voor je voelt.
Voelen waar je dat eerder gevoeld hebt.

Heb ik dan mijn hoofd niet meer nodig?
Ja natuurlijk wel.

Vanuit het universum word je alles aangegeven in beelden en gevoelens die JIJ herkent.
Die herken je doordat je daar mee bekend bent uit ervaringen die je hebt opgedaan.
Beelden en gevoelens die jij via je verstand en denken kan linken aan bepaalde omstandigheden.
Die beelden en gevoelens die je daarbij krijgt, helpen je weer verder.

Je zit nu in een fase dat je “leert” dat je schakelt tussen de verschillende delen van jezelf en de verschillende hogere dimensies.

Vanuit de lagere dimensies bekeken, heel, ja heel verwarrend.

Belangrijk is niet in je denken te gaan zitten.
Niets is meer zoals het was.
Alles is veranderd.

Het is net als in die film, je zal er onderdelen van herkennen.
Je hebt steeds het idee, die film heb ik echt al eens gezien.
Ook de mensen die er in voorkomen, komen je vaag bekend voor.
Het zijn zielsverwanten uit vorige levens.

Misschien begin je nu te begrijpen waarom dit een moeilijke periode is.

Het heeft totaal geen overeenkomst met de lagere, bekende dimensies.

Je blik en je hart naar boven gericht.
Je hart is je verbinding met het universum.
Je veiligheid zit in je hart.
Je hebt als het ware er een souffleur in zitten.

Daarom zeg ik over mijzelf altijd.
“Ik ben een trolleybus, ik hang aan mijn lijnen en rijdt geen meter zonder ze…….”

Zij kennen mij en weten hoe mij zo optimaal mogelijk door mijn leven te leiden.
Zij kunnen mijn hele leven overzien.
Ik heb een intens vertrouwen in hen.
Wij kennen elkaar door en door.
Mijn veiligheid ligt in mijn hartverbinding met hen.

Dit is het stuk waarin je nu bent binnen gekomen.
Het stuk waar je als een onschuldig kind gaat rondkijken.
Rondkijken in een volledig nieuwe wereld.

Niets is wat het was.
Neem je tijd.
Wees heel lief tegen jezelf.
Heb geduld met jezelf.
Blijf heel dicht bij jezelf.

Je hoeft je niet af te vragen of je in die hogere dimensies bent aangekomen.

Je bent er.
Je staat aan een volkomen nieuw begin van een hele bijzondere periode.

Ga genieten.
Weet, alleen het allerbeste is goed genoeg.
Je hoofd in de wolken.

Jij hebt het verdiend.
Je hebt zo hard gewerkt.

Namasté
Martha Krul

As human beings we are spiritually wired to DNA, so spiritually speaking, this DNA is also a ‘spiritual connection’ to a higher consciousness of life. From a spiritual and scientific perspective, the strands of DNA would be coded with all of the...