Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

dinsdag 4 februari 2020

Helderheid geeft veiligheid


Er is zoveel gebeurd.
Er is zoveel veranderd.
Niets is meer wat het lijkt.
Ik herken mijzelf niet meer……

Dat is wat je in deze periode heel goed kan overkomen.
Niet meer weten hoe nu verder.
Hoe kan je daar weer “grip” op krijgen.

Je staat op een deur te bonken.
Die ging net voor je neus dicht, zo voelde dat.

Waarom?
Waarom voel ik mij zo?
Waar kan ik een aanknopingspunt vinden.
Waar? Oh waar?

Vele vragen spelen door je hoofd.
Het is verre van rustig.

Mijn lichaam voelt zo anders dan ik zou willen.
Mijn hoofd is zo anders dan ik zou willen……

Het ego doet flink van zich spreken.

Het ego zegt, zie je wel…..

En jij, moe van alle onrust waar je al tijden doorheen gaat, klampt je vast aan het “vertrouwde” ego.
Ego blij!
Ze ziet mij nog steeds.
Dus ik ben er nog.
Ik besta nog steeds.

Hoe kan je dat voor jezelf een wending geven?

Je weet het.
Je voelt het.
Je ziet het.

Ga naar de stilte.
Het woelige water kan alleen helder worden door stilte.

Ga naar je hart en voel wie je werkelijk bent.
Ben jij die verliezer, zoals je ego je wil laten weten?

Het ego dat roept, blijf bij mij, dan zal er niets veranderen?

Jij kent het antwoord.

Dit is een tijd van verandering.
Jij wilde als lichtwerker hier op aarde zijn.
Jij kent je kracht en je doorzettingsvermogen.

De aansturing van jezelf is veranderd.

Je hart is de deur naar liefde.

IK ben licht
IK ben liefde
Ik ben

Je weet het en je voelt het.

Je veiligheid zit in de stilte.
Je veiligheid zit in de verbinding van licht en liefde.

In de stilte zie je dat je focus, onder invloed van je ego, heel nauw is.
Je ziet alleen die dichte deur en het ego lacht.
Je hart kent geen afscheidingen.
Alles is open, alles stroomt.

Jij mag kiezen welk licht je het liefste voelt.
Er stroomt een prachtige energie om je heen.
Je weet dat je gedragen wordt.

Dan komt er rust en rust geeft veiligheid en helderheid.
Dan komt er overzicht.

Dan begin je heel hard te lachen.
Dan zal je het spel van het ego herkennen.

Je bent bezig aan de overstap van ego naar hart.

Je durft niet.
Je vertrouwt niet.

Kijk eens naar die mooie plaatjes van licht en verbinding.
Dan voel je het.

Niemand hoeft je te vertellen waar jij staat op je weg.
Je staat volledig in het licht.
Volledig verbonden met de liefde van de BRON.

Net als de druppel van de oceaan.
Ben jij de kleine bron met alle kenmerken van de BRON.

Omarm jezelf.
Vergeef jezelf.

Je bent moe, dat mag er is veel werk verzet.

Nu in alle rust voelen en nog eens voelen.
Visualiseren en voelen dat er geen grenzen zijn.
Jij bent op het punt waar je altijd naar hebt verlangd.

Open jezelf en ga genieten van al het moois en liefs dat jij bent en voelt.

Namasté
Martha Krul

The Eternal God is Born by Sr. Mary Stephen CRSS | A4 poster from £2.25 + VAT = £2.70 | A3 posters from £3.00 + VAT = £3.60 | banner also available.