Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

vrijdag 26 januari 2024

Ik geloof, ik geloof, ik geloof in mij

Het is een Nederlands liedje dat ooit veel

gedraaid werd.

Hoe actueel blijft deze tekst.

Het heeft alles te maken met het vertrouwen in jezelf.

Niemand kan je dat vertrouwen geven.

Het is niet kijken naar die ander.

Het is naar binnenkijken in en naar jezelf.


Weet wie je bent.

Je hebt inmiddels alle hoekjes en gaatjes in jezelf gezien.

Je weet wie je bent, durf dat te omarmen.

Hou ON-voorwaardelijk van jezelf.


Je hebt niets verkeerd gedaan.

Je hebt je lezen gevolgd en doorgewerkt.

Studeren heeft geen enkele verbinding met fouten maken.

Dat wilde men je doen geloven.

Dat heb je ongewild aangepakt.


Laat alles achter je wat was.

Leef in vandaag.

Je bent niet meer die je was.

Je bent magie.

Omarm die liefde en dat licht in jezelf.

Kijk in de spiegel en verwonder je over wie je ziet.

Kijk in de ogen van die ziel die je ziet.

Voel hoe alles in beweging is.


Jij bent die je bent.

Zo pas je precies in de universele puzzel.

Je bent hier niet bij toeval.

Je kwam hier om je werken te doen.

Je bent cum laude geslaagd.

Je bent verbonden aan de magie van de transformatie.

Jij bent die je bent.

Je bent de ziel die het universum “nodig” had om in die

grote puzzel te passen.

Je bent hier om je licht te verspreiden.

Je hoeft er niets voor te doen.

Je hoeft alleen maar te zijn.


Het is veel gemakkelijker dan je denkt.

Juist die eenvoud maakt het ons lastig.

Jij bent een deel van die universele magie.

JIJ bent magie.

JIJ bent uniek.

Daarom ben je op dit moment op aarde.


De zware, duistere wereld, met zijn vele opdrachten,

ligt achter je.

Het licht is met je verbonden.

Het licht trekt je verder in en naar het licht.

Het licht brengt alles in jouw aan het licht.

Je bent veel meer dan je denkt dat je bent.

Je bent veelzijdig.

Je bestaat uit vele lagen van energie.

Het is aan welke laag wil je je bewust verbinden.


Jij bent deel van het grote magische gebeuren.

Sprookjes bestaan wel.

Het is maar wat JIJ jezelf vertelt.

Geloof in magie en je zal magie ervaren.

Geloof in jezelf en je zal de kracht door je ruggengraat

voelen stromen.

Open je hart en je voelt dat je verwarmd en verlicht wordt

Wie zegt dat er geen magie is?


Ik geloof, ik geloof, ik geloof in mij.

De magie mag stromen.

Open je eigen deuren en ramen en voel hoe je verandert.

Jij bent magisch.

Leef magisch.


Je bent energie.

Je bent licht.

Je bent liefde.

Alles is verbonden.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul