Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

maandag 14 augustus 2023

Onrust en vreugde

Wat je aandacht geeft versterkt.

Kiezen van tijdlijnen.

Je hebt het al veel vaker langs zien

komen.

In eerste instantie denk je dan…

“Ja en wat doe ik er mee???”


In het begin is het je niet duidelijk.

Dan gebeurt er iets en wordt het

als een teken onder je aandacht gebracht.

Je herkent het ineens.

Dat is het dus…..


Je bent zo gevoelig geworden in de energie

dat je in een hoog tempo die

trilling van jezelf kan aanpassen.

Het is allemaal verbonden aan het maken

van keuzes.


Vlieg ik hoog,

vlieg ik laag.

Een wereld van verschil.


Kijk je naar een wereld die jij verwacht

en die verband houdt met de wereld waaruit

je vandaan komt?

Dan zal je trilling niet hoog zijn.


Zie je dat er al veel nieuwe tijdsplannen zich

aan het ontwikkelen zijn, dan zal je ineens

heel anders in je vel zitten.


Je handen in je schoot met je hoofd naar beneden,

geeft een heel andere trilling dan met je

armen in de lucht en die brullende leeuw in

jezelf.


Je drukt op je eigen knoppen.

Wat wil je zien?

Waarmee wil je verbonden zijn?

Het is van grote invloed op je energie.


Keuzes maken gaat maar door.

De gehele dag.

Doe ik dit, doe ik dat?

Wil ik dit, wil ik dat?

Hoe voelt het voor mij?


Je bent niet voor niet terug naar jezelf

gebracht.

Jij bent je eigen kapitein op je schip.

Je volgt je eigen koers.

Niet door op het kompas te kijken.

Maar door het gevoel van je hart te

volgen.


Voelt het goed?

Doen!

Voelt het niet goed?

Laat los.

Wacht of je meerdere tekens gaat krijgen.

Zo niet, laat het helemaal los.

Het komt als het tijd is.

Komt het niet, dan was het ook niet goed.


Doordat je in stilte met jezelf verbonden

bent, lees je heel snel je eigen signalen.

Je bent verbonden met het universum.

Die stilte maakt het spreken luider.

Die stilte versnelt het onder je aandacht

brengen van je tekens.

Jij neemt je eigen beslissingen.

Rechtdoor of rechtsaf….

Je voelt het in je lichaam.


Wanneer je op dit manier je tekens gaat

herkennen, kom je in een stroming terecht.

Dan voel je dat tekens ontvangen en

keuzes maken met elkaar verbonden zijn.

Je hart (met je lichaam als klankbord) is je

leidraad.

Jij bent de meester in je eigen leven.

Maak de juiste keuzes (en dat is te voelen) en

schep zo je eigen leven.


Jij bent niet voor niets de schepper van je

eigen leven.

Manifesteren ging nog nooit zo snel..

Begrijp je je tekens niet?

Laat het maar los, je krijgt opnieuw een verduidelijking.


Leer spelen met die energie.

Het is veel gemakkelijker dan je denkt.

Je denken (oude vorm) zit je in de weg.

Eerst voelen dan via denken uitwerken

wat het teken je wilde zeggen.


Maak je eigen keuzes.

Maak de juiste keuzes en je zal je herboren

voelen.

Je bent in de nieuwe wereld.

Die is te zien.

Het heeft alles met je eigen keuzes te maken.

Ga op pad.

Volg je hart.


Het komt goed.

Het is goed.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul