Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zondag 13 augustus 2023

Angst en potentie

Onze belevingswereld verandert

van minuut tot minuut.

Onze trilling verandert in diezelfde

snelheid.

Wij kunnen onze eigen belevings-

werelden kiezen.

Wij kunnen kiezen voor angsten,

wij kunnen kiezen voor onze potenties.


Wij weten veel.

Wij kunnen veel.

Wij hebben al onze opdrachten goed

opgelost en vervuld.

Wij kwamen er altijd doorheen.


Wij zitten in een versnelling.

Alle processen gaan versneld verder.

Wij kunnen dit aan?

Willen wij dit aan?

Hoe kijk je naar jezelf.

Voel je je kracht groeien naarmate je

opdrachten zich verder verdiepen?

Of schiet je naar je angsten voor het

voor jou onbekende?


Wist jij altijd precies wie je was?

Kon je daar altijd duidelijk een antwoord

op geven?

Je bent altijd onderweg van het ene naar

het andere punt geweest.

Dat is nu niet anders.

Je gaat alleen in een versneld tempo.


Je kan niet meer steeds de diepte in.

Je zal gemakkelijker voor jezelf moeten

worden.


Gezien, oh dat weet ik.

Volgende.

Gevoeld, oh dat herken ik.

Alleen niet precies hetzelfde,

net even iets anders.

Ook toen ben ik er doorgekomen.


Door veel gemakkelijker met jezelf

om te gaan, schiet je niet zo snel

in je angsten.


Laconiek worden.

Heb ik gezien.

Snap het niet, maar zal zeker komen.

Ik word begeleid.

Ik zie mijn tekens ook al begrijp ik

ze niet onmiddellijk.

Het zal de tijd nog niet zijn.

Dus laat maar.

Komt aan de orde als het tijd is.


Volgende punt dient zich aan.

Pfff, kan even niet.

Laat het maar even allemaal aan mij

voorbij gaan.

Ik ga genieten van leuke dingen en laat

het proces voor wat het is.

Ik neem mijn eigen tijd.

Ik leer op mijn eigen manier.

Ik heb mijn eigen wijsheid.

Ik heb mijn eigen begeleiders.


Ik doe het op mijn eigen tempo.

Ik doe het volgens mijn eigen wijsheid.

Ik ben niet bang om door het onbekende

te gaan, omdat ik inmiddels zoveel tekens

en goede, mooie dingen heb ervaren.

Ik kan vertrouwen en ben dankbaar.


Ik voel dat ik gedragen wordt.

Niet altijd, toch dikwijls.

Er komen onverwachte momenten op

mijn pad.

Ik krijg kom in bijzondere situaties terecht.

Er ontstaan op onverwachte plekken,

ineens gesprekken met gelijkgestemden.

Ik voel dat ik geleid word.


Mijn angsten mogen er zijn.

Mijn angsten zijn er altijd geweest.

Ik weet dat, maar ik heb de leiding over mijzelf.

Dat alles in liefdevolle begeleiding.


Ik voel dat.

Ik weet dat.

Kom maar op.

Ik ben er klaar voor.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul