Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

donderdag 24 augustus 2023

Het is mooi…..

Je leest alsmaar over de overgang naar

de nieuwe tijd.

Velen voelen dat aan den lijve.


Toch zijn er ook mensen die in verwarring

zijn geraakt.

Waarom voel ik niet wat zij voelen?

Waarom ervaar ik niet wat zij ervaren?

Natuurlijk is er verwarring.

In een overgangstijd is er altijd verwarring.


Vergelijk het maar met een verhuizing.

Je bent enthousiast.

Je hebt een prachtig, nieuw huis gevonden.

Je bent zo blij, maar dan.

Je moet heel veel regelen.

Regeltjes en nog eens regeltjes.

Je moet inpakken.

Je moet verplaatsen.

Je moet….. pfff


Je was zo blij en dan die vermoeidheid.

Je kan niet slapen van je doldraaiende hoofd.

Je wordt vermoeider en vermoeider.

Je begint te twijfelen.

Doe ik er wel goed aan?


Wie kent dit niet?

Wij zijn toch allemaal door deze fases heen

gegaan?

Niets is ons vreemd.


Dit is helemaal te vergelijken met de tijd

van nu.

Je hebt gezien dat er iets moois aan het

ontstaan is.

Je bent dag en nacht in je transformatie

bezig.

Je lichaam voelt niet meer zoals het

voelde.

Alles is vreemd.

En dan blij zijn?


Je kan er geen handen en voeten aan

geven.

Je zou willen opgeven.


En toch zijn er bij iedereen lichtpuntjes

te vinden.

Wij hebben allemaal al mooie veranderingen

gezien in onszelf en in de maatschappij.

Er zijn al vele nieuwe vormen van

samen leven aan het ontstaan.

Dat kan je niet ontgaan zijn,

hoe moe je ook bent.


Daar zitten de krenten in de pap.

Wanneer je je daar op gaat richten,

zal je er steeds meer van gaan zien.

Wat je aandacht geeft, versterkt.


Die overstap naar die nieuwe woning

maken wij echt allemaal.

Niemand, nee niemand valt buiten

de boot.

Wij zijn al overgegaan naar die hogere

dimensies.

Juist dat maakt het zo lastig om je eigen

verhuizing in de juiste proporties te

blijven zien.

Je kijkt met je 5D ogen naar een oude

3D (bedachte) situatie.

Die twee sporen niet en daar zit een probleem.


Dus laat lekker los.

Jij gaat ook verhuizen.

Is de tijd daar en is je proces er rijp voor,

dan zie je de verhuisauto komen.

Jij wordt verwacht in je nieuwe huis.

De house warming is al georganiseerd.


Welkom aan iedereen in de nieuwe tijd.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul