Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

vrijdag 7 april 2023

Waarom twijfelen

Je bent die je bent.

Je weet wat je weet.

Je hebt vele levens ervaring.

En toch…..?


Je bent van ver gekomen.

Je bent ver gekomen.

En toch…..?


Wanneer je een ander hoort praten,

over zijn twijfels, dan zijn vaak

je eigen twijfels er niet.


Luister naar het advies dat je aan die

twijfelende medemens geeft.

Luister wat je zegt.

Je zegt het niet voor niets.


Het is niet alleen het advies dat je

geeft aan die ander.

Je spreekt dat advies ook uit naar jezelf.


Dan vallen alle twijfel ineens weg.

Vind je dat niet vreemd?


Waarom leven in twee werelden.

Je hebt twee benen en voor stevigheid

is het belangrijk je beide benen in

dezelfde wereld te hebben.


Doe je dat niet, dan zal je in een oneindige

spreidstand terecht komen en dan snap

je zelf wat er van gaat komen.


Dus blijf in en bij jezelf.

Luister naar je innerlijke stem die alles

vertelt wat je nodig hebt.

Soms al eerder dan dat je je vragen

hebt gesteld.


Je bewustzijn en je onderbewustzijn

werken samen.

Je kan overal bij.


Het is aan jou om daar je keuzes in

te maken.

Twijfel, laat je oversteken wanneer er

juist gevaar dreigt.


Je aarzelt, zal ik wel, zal ik niet.

Dat maakt het maken van een juiste

keuze heel lastig.


Door sterk in jezelf te geloven,

zal je je juiste moment kiezen.

Zal je geen last hebben van twijfel.


Door die vastberadenheid,

zal je steeds sterker in je schoenen

gaan staan.

Dan ga je aan je eigen twijfel voorbij.

Dan spreek je niet alleen anders tegen

die ander, maar ook anders tegen jezelf.


Dan zal je voortdurend zeggen dat het goed

met je gaat.

Je voelt je kracht toenemen.

Je twijfel neemt in hetzelfde tempo af.

Geen twijfel mogelijk.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul