Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

dinsdag 4 april 2023

Het universum, mijn heilige ruimte

Het universum is een deel van mijzelf.

Het is onlosmakelijk verbonden met mij.


Ik hoef niet te schakelen.

Het is er altijd.

Het geeft mij kracht.

Het geeft mij wijsheid.

Het neemt mij bij de hand als een kind.


Ik kan niet zonder universum.

Ik ben niet heel, wanneer “zij” er

niet zijn.


Iedere stap wordt gezet samen met het

universum.

Niet altijd bewust, soms ook onbewust.

Altijd in verbinding.

Altijd in vertrouwen.

Nooit alleen.

Zo vertrouwd.


Door deze verbinding mag ik gaan.

Door deze liefdevolle verbinding mag ik zijn.

Mag ik leven zoals bedoeld.

In hun visie, in mijn vertrouwen.


Het is te mooi om waar te zijn.

Het is leven in volmaaktheid.

Het is leven in vol-ledigheid.

Het is een rijk gevuld leven.

Een leven dat ik mag leven in

dankbaarheid.


Ik kan niet zonder.

Ik ben één met het universum.

Het universum is deel van mij.

Het maakt mij nederig.

Het zet alles in perspectief.


Dank lief universum dat jullie

er voor mij zijn.

In alle eeuwigheid zijn wij

verbonden.

Velen maken daar deel van uit.

Een rijk leven.


Namasté

Ik licht verbonden


Martha Krul