Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zondag 2 april 2023

Je mag je laten verleiden

Waarom ben je zo streng voor jezelf?

Ja, je mag je laten verleiden.


Je kan zulke hoge eisen aan jezelf

stellen, maar die zijn niet van deze tijd.


Die komen uit ons verleden.

Presteren, presteren en nog eens presteren.

Je kwam op aarde en er werd je verteld

dat je meetelde wanneer je goed je best

had gedaan.


Je wilde niets liever dan je ouders (en daarmee

jezelf) tevreden te stellen.

Wanneer die tevreden waren over,

gaf dat iedereen rust.

Je ouders blij dat ze hun kind in het spoor

konden houden.

Jij blij omdat je ouders zo “wel” van je

konden houden…….


Het was een opgelegd spel dat al levens lang

aan de gang was.

Je was niet voor je lol op deze wereld.

De zwarte kleding, gedragen in verschillende

kerken, was daar het uiterlijk vertoon van.


Nu word je weer “verleid”, maar wel

met een geheel andere bedoeling.


Je hebt zo veel levens geleden onder het

afleggen van je eigen identiteit,

dat je het lastig vindt om die identiteit

op te eisen.


JIJ bent die je bent.

Niet voor niets is de mantra:

“Ik BEN”,

zo krachtig.


Daar zit een hele wereld achter.

De wereld van de zuivere mens,

die zichzelf terugbrengt naar zijn eigen

zuivere kern.


Niet wat je verteld werd.

Maar naar die je bent.

DAT heb je altijd al geweten.

Die ander bracht je aan het twijfelen.

Om die ander te-vrede(n) te houden

liet je je verleiden.


Eindelijk is DAT voorbij.

Dat ongeloof mag je los laten om naar je

eigen zuiverheid te gaan.

Naar je volmaaktheid.

Naar je eigen zuivere waarheid.


Nu voel je je kracht toenemen.

Je laat je niet zo maar wat zeggen.

Verleid jezelf om nog verder te gaan.

Ga naar je hart.

Ga naar je kern.

Je zal het weten.

JIJ weet.


IK ben

Ik ben licht

Ik ben zuiver

Ik ben de waarlijke IK

Ik ben


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul