Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

donderdag 9 januari 2020

Terug naar onze oorsprong


Een andere kijk op onze transformatie

Het is een zwaar en moeilijk proces.
Dit vertellen wij elkaar regelmatig.
Pfff, kan het wat minder….?

Het kan wel minder, maar dan zou de transformatie nog veel langer gaan duren.
Wij hebben laten zien dat wij deze snelheid aankunnen.
Natuurlijk is de ene dag niet de andere, maar door de bank genomen, lukt het.

Velen zijn wakker geworden en begrijpen waar wij mee bezig zijn.
De omwenteling van donker naar licht.
Door je positief in te stellen ga je letterlijk open.
Staand in de stand X, armen en benen wijd, borstkas volledig open.
Een diepe ademhaling, echt tot diep in je buik en je zal voelen dat je je anders met de energie verbindt.

Zeg tegen jezelf, ik stel mij open voor deze goddelijke energie.
Die mij wil doorstromen om mij terug te brengen naar mijn oorsprong.
Naar de oorsprong waaruit mijn ziel is voortgekomen.

Ik kan niet wachten om die verbinding te zien en te voelen.
Dan kan ik mijn eigen heelheid eindelijk omarmen.

Dan zal ik eindelijk weten wie ik ben.
Zien wie ik ben.

Dan ga je zeggen, het kan mij niet hard genoeg gaan!

Dan heb je je waarlijk opengesteld voor dit bijzondere proces.

In deze dimensie wordt alles versterkt zoals jij denkt dat het is.

Het universum laat zich zien zoals JIJ denkt dat het universum eruit ziet.

Stel je jezelf voor in een bijzonder universum, waarin je je eigen oorspronkelijke verbindingen aan het vinden bent, dan zal je die goddelijke verbindingen, steeds vaker herkennen.

Het zal je energie trilling verhogen.
Je zal met intense blijdschap uitkijken naar de volgende golf energie die je gaat overspoelen.

Denk je dat kan ik maar net aan, dan zal je het net aankunnen.
Denk je wat heerlijk, het is een geweldige warme douche voor mij,
dan zal je dat gevoel krijgen.

Je zal merken dat je veel gemakkelijker met het proces om kunt gaan.
Door er meer van te genieten, wordt je trilling verhoogd.
Kan je vliegen zo hoog je wilt.

Zit je niet vast aan Moeder Aarde, maar zweef je er overheen en zie je wat er allemaal aan het gebeuren is.
Jij bent het die je eigen instellingen beheert.

Jij bent het die bepaalt hoe jij er mee omgaat.

Niemand kan dat voor je doen.
Je bent op de aarde, de planeet van vrije wil.
Dat is de essentie van het leven op aarde.

Iedereen kan je een advies geven, maar de keuze is aan jou.

Ik wens je een heerlijke vlucht.
Jij kan net zo vrij zijn als de vogel.
Er zijn geen grenzen.
Die zijn er alleen in de illusie.

De keuze is aan jou.

Namasté
Martha Krul

In the psychic world, psychic medium is of great importance. Psychic medium is the channel to connect with spirit to know your future. These mediums make us to believe that life does exist even after the death