Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

maandag 20 januari 2020

Stel je open voor het licht en het komt binnen


Ontvang licht en liefde.
Grote stromen licht en liefde komen naar de aarde.
Wij voelen dat en “ondergaan” het.
De transformatie staat op turbo.

Dat is lang niet altijd gemakkelijk.

Het is als het zuiver afstemmen op diverse frequenties van radiogolven.

Wanneer ik mijzelf afstem op onvoorwaardelijke liefde.
Kan ik onvoorwaardelijke liefde opvangen en mij ermee verbinden.

Wanneer ik vooral mij richt op het licht dat ik ben en wil zenden,
zal het universum die verbinding ondersteunen.

Wanneer je naast de zender afgestemd staat, kan je die mooie energie niet zijn werk laten doen.

Ik ben licht, ik ben liefde, ik ben is een zuivere afstemming om die kristallijne energie met je lichaam te verbinden. Om je lichaam volledig te verbinden met die mooie energie.

Door je zuivere afstemming ben je een open kanaal.
Kan alles in zuiverheid en helderheid met jou in verbinding staan.

Wij zijn nu zo getransformeerd dat je op die manier alles kan voelen en ervaren.

Wil je voelen hoe bomen communiceren onder elkaar.
Ga naar die afstemming en hoor hen praten.
Zij hebben vele verhalen te vertellen.
Zij kunnen je over de nieuwe vorm van aarding vertellen.

Denk je aan sprookjes, dan ga je naar de afstemming van het elfenrijk en ervaar je de hoge fijne afstemming van de elfen en kabouters.

Wil je weten hoe je je lichaam kan genezen?
Dan ga je naar de afstemming van het genezen.
Het universum weet wat je wil.

Je zet als het ware een schuif open.
Je draait aan een kraan en de energie gaat stromen.

Het is zo bijzonder allemaal.
Heel enerverend.
Het maakt ons blij.

Wij zijn weer het kleine kind dat mag ontdekken.
Dat verwondert naar al die bijzondere mogelijkheden kijkt.

Het is te veel om het allemaal in een keer te kunnen zien.
Door je focus te veranderen, komen nieuwe inzichten.
Nieuwe manieren van hoe in deze dimensies, met jezelf om te gaan.

Je raakt niet uitgekeken…..

Kom je in een lagere trilling terecht, dan zal je steeds sneller naar actie gaan om je trilling te verhogen.
Je zal sneller uit die lagere trilling weg willen.

Nu ben je er nog vaak bewust in bezig.
Dat is het nieuwe ervan.
Maar heel snel zal je merken dat je het als vanzelf gaat doen.

Alsof je kangoeroe schoenen aan hebt, spring je in een klein momentje, terug naar de hogere trilling.
Je zal er dan nog weinig voor doen. Alleen eraan denken is voldoende.

Stel je open en ontvang de energie waarop je je afstemt.

Door je af te stemmen zet je die frequentie open en gaat het stromen.

Alles werkt veel simpeler dan wij denken.
Het denken is nog steeds de stoorzender en maakt dat wij moeilijk zuiver kunnen ontvangen.

Wanneer je dat echt door krijgt, zal het heel gemakkelijk zijn je ego naar de plek te verwijzen waar hij behoort. In balans met alle andere delen van onszelf.
De periode van de hoofdrol spelen is voor het ego voorgoed voorbij.

Gelukkig maar.

Namasté
Martha Krul


ZigZag Cave by Kazytc.deviantart.com on @DeviantArt