Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

donderdag 20 december 2018

Jij bent het kind van het licht


Het duister roept het licht op…...

Voel JIJ wat IK voel?
Hoe kan ik nu voelen wat JIJ voelt en hoe kan JIJ voelen wat IK voel???
Ja het lijkt heel verwarrend en toch is het niet zo.
Het is kil, de natuur keert naar binnen.
Door de lange warme zomer is dit proces vertraagd.
Maar het is wel voelbaar.

De bomen gaan meer naar rust.
De dieren zijn minder actief….
Wij ook, maar toch anders.
Dit jaar geeft die donkere periode een bepaalde glans.
Het een kan niet zonder het ander.
Dus duister heeft licht nodig en andersom.

Maar heb je gemerkt dat juist in deze donkere periode wij heel sterk gefocust zijn op het licht?
Wij zien in het duister het licht ook veel helderder.
Het valt vele malen meer op dan wanneer wij in een lichte periode zouden zijn.
Een groot licht kan je moeilijk herkennen wanneer de zon volop op de aarde staat te schijnen.
En nu het duister zo van zich laat spreken, onze aandacht volledig op kan eisen,
nu zie je dat het LICHT, bijna roept naar ons…

Het uitschreeuwt: “Weten jullie niet dat IK de belangrijkste ben.”
Zonder mijn licht en warmte kunnen jullie niet leven.
Maar jullie zijn kinderen van de zon. Hebben jullie dat in al die levens niet begrepen.
Jullie leefden in het duister, maar jullie zijn kinderen van het licht.
Dat is juist wat het duister jullie komt vertellen.

Hebben jullie nu begrepen dat wij elkaar versterken.
Jullie hebben vele levens vanuit het duister geleefd.
Nu is de wending ingezet.
Jullie laten het duister achter jullie.
Kijken in verwondering van het kind in jezelf naar het licht.
Het licht dat je zo intens hebt gemist.
Niet wetend en begrijpend dat je het in je eigen hart meedroeg,
al die levens lang.

Maar nu is de tijd dat het licht weer gezien en herkend mag worden.
Het licht zijn eigen plek weer krijgt.
Het licht dat al het leven op aarde stimuleert.
Voel je verbonden met dit “heilige licht” dat de verbinding is tussen jouw en het universum.
Het kind van het licht werd geboren, weet dat wij allemaal kinderen van het LICHT zijn…..

 Namasté
Afbeeldingsresultaat voor spiritueel kind van het licht