Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zondag 5 november 2023

Toekomst in eigen hand

Stapje voor stapje krijgen wij duidelijkheid.

Wij leren zien en ervaren dat wij werkelijk onze eigen scheppers zijn.

Het kiezen van tijdlijnen.

Hoe wil je je eigen belevingswereld ervaren?


Wij hebben de oude wereld achter ons gelaten.

Hoeveel aandacht wil je nog geven aan dat deel in jezelf?

Jij maakt je eigen keuzes daarin.

Wat je aandacht geeft wordt versterkt.

Manifesteren gaat in hoog tempo.


Wij zijn de nieuwe mens en wij zijn onze nieuwe vaardigheden aan

het ont-wikkelen.

Wij leren stapje voor stapje dat er heel veel is veranderd.

Dat wij volgens onze eigen waarheden leven.

Dat die puur persoonlijk zijn.

Dat alleen wijzelf kunnen sturen in onze eigen manier van leven en

in onze manier van be-leven.


Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is.

Zoveel hoofden, zoveel zinnen….

Die spreekwoorden zijn niet zo maar ontstaan.


Alles is aan verandering onderhevig.

Door ons dwalen in die wirwar van ervaringen en emoties,

wordt ons veel duidelijk.

Door in ongemakkelijke situaties terecht te komen,

leer je je eigen nieuwe vaardigheden kennen en gebruiken.

Je kan op vele manieren naar je leven kijken.


Je weet dat een half leeg glas een heel andere emotie geeft

dan een half vol glas.

Het lijkt op elkaar en toch zijn het werelden van verschil.

Je voelt zuiver.

Je voelt diep.

Je ervaart veel en al die vaardigheden geven je inzichten.


Je merkt dat wanneer je jezelf naar een iets hogere trilling

brengt, je het allemaal vanuit een andere context ervaart.

Daarom zegt het universum voortdurend tegen je dat je je eigen

werkelijkheden schept.


Je hoofd naar beneden of je gezicht naar het licht.

Door je hoofd naar beneden te laten hangen, sluit je ook je hartchakra

af en kan het niet voldoende stromen.

Door je op te richten, je gezicht naar de zon en je armen uit te strekken

naar het universum, gaat het stromen.

Dan roept je, kom verbind je met mij.

Ik ben er klaar voor.

Ik kan loslaten en ontvangen.

Ik ben mijn eigen schipper in de storm.

Ik voel en heb vertrouwen.


Dan ziet je wereld er ineens heel anders uit.

Je hoeft niet te wachten.

Wij staan actief in onze processen.

Wij staan aan het roer van ons schip en dat zeilt in het licht naar

een nieuwe toekomst.

Jij voelt je eigen kompas.

Je kent je koers.

Je bent verbonden.


Het zijn bijzondere reizen die wij afleggen.

Ieder op zijn/ haar eigen wijze.

Ieder volgens zijn eigen kennis.

Ieder volgens zijn eigen kunnen.

Ieder volgens zijn eigen wijsheid.


Goede vaart.

Je bent verbonden.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul