Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

donderdag 9 november 2023

Ik weet het echt niet meer

De oude mens kon zich daar zo zorgen over maken.

Ik weet niet meer welke dag het is.

Ik weet niet meer hoe ik verder moet.


Gefeliciteerd.

Je bent het oude aan het los laten.

Je bent bezig met je overstap naar de nieuwe mens.


Die onthoudt niet.

Die laat zich leiden.

Je hoeft niet te weten welke dag het is.

Je kan het zien en je weet waar je het kan vinden.


Je hoeft niet te weten van hoe nu verder.

Je wordt per dag door het universum geleid.


Juist door het niet meer weten, ben je aan het loslaten.

Daardoor schep je ruimte en kan je ontvangen.

Je stapt over van het ego bewustzijn naar die nieuwe mens.


Die nieuwe mens voelt zo zuiver.

Door het oude los te laten, schep je ruimte voor je nieuwe

vaardigheden.


Je hoeft niets te weten.

Alles wordt je aangereikt.


Door te willen onthouden blijf je met je hoofd aan die oude

functies verbonden.


Het oude en het nieuwe gaat niet samen.

De nieuwe mens leeft volgens zijn/ haar nieuwe mogelijkheden.

Die mogelijkheden kennen geen grenzen.

Loop je tegen je eigen grenzen aan,

kijk dan eens naar je oude manier van leven.


Durf je los te laten, zodat je je handen vrij hebt om te ontvangen?

Durf je vol vertrouwen je voeten op je verlichte pad te zetten?

Durf je je over te geven aan je begeleiding vanuit het liefdevolle

universum?


Kijk je om?

Of kijk je vooruit?

Je loopt naar het licht, zodat je schaduw achter je valt.

Jij weet, maar durf je het ook?


Twijfel niet aan jezelf.

Niet weten is je vol-ledige vizier open zetten.

Jij meldt je bij het universum.

Geef mij tekens.

Dan volgt je overgave en komen de tekens binnen.


Laat die twijfel los en steek je handen uit.

Hier bent ik.

Neem mij mee in jullie liefdevolle begeleiding.

Ik hoef niet te weten, want jullie weten.

Jullie leiden mij en ik volg in vertrouwen.

Ik ben een kind van de Schepper.

Ik volg het pad waarvan ik weet dat het MIJN pad is.


Ik weet dat er voor mij gezorgd wordt.

Ik hoef niets te weten,

zodat ik aan het AL-weten verbonden ben.

Daardoor ben ik veilig.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul