Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

vrijdag 18 augustus 2023

Vrede hebben in jezelf

Het komt goed.

Het is goed.

Ik ben goed.

Alles gaat volgens mijn eigen proces.

Ik word gedragen.

Ik doe het niet alleen.

Ik ben verbonden.

Ik ben dankbaar.


Wanneer je dit kan voelen, voel je dat

er heel veel van je afvalt.

Waarom je druk maken over iets waar

jij niets aan kan veranderen.

Wordt het daar minder van?

Of word JIJ daar minder van?


Wanneer je voelt dat je energie naar

beneden gaat, vraag je dan af wat er gebeurt.

Dan ben je met iets verbonden waar

je niets mee kan of waar jij een andere

kijk op zou willen hebben.


Het leven bestaat uit keuzes maken.

Kies een andere manier van er naar kijken.

Beleef het op een andere manier.


Het onderwerp verandert er niet van,

jouw energie wel.

Doordat je energie verandert,

verandert je kijk op het leven ook.


Door jezelf onvoorwaardelijk lief te hebben.

Geef je niet alleen jezelf de vrijheid,

maar ook die ander.

Je kan daardoor veel gemakkelijker accepteren,

dat het gaat zoals het gaat.

Het gaat allemaal via het universele plan.

Jouw eigen proces is daar op je eigen manier

aan verbonden.


Alles is holistisch.

Alles is afgeleid van elkaar.

Zo boven, zo beneden.


Wees lief en tevreden met jezelf.

Kleine schitteringen zijn niet voor niets

steeds te zien.

Er is een prachtige energie.

Die energie werkt in en door je heen.

Zet je eigen poorten open, zodat het

kan stromen.

Stroom mee op die prachtige energie.

Blokkeer jezelf niet.

Maak het niet lastiger dan deze ingewikkelde

tijd al is.


Jij bent de spil van je eigen processen.

Vind de vrede in jezelf en er zal vrede zijn.

Wanneer ieder mens vrede vindt in zichzelf

zal er wereldwijd vrede zijn.

Het is allemaal heel simpel.


Vind die vrede en die onvoorwaardelijke

liefde in jezelf.

Je hart is daarmee verbonden.

Je hoeft niet te zoeken.

Alleen te voelen.


Leg je hand op je hart en voel het kloppen.

Het klopt.

Ja alles klopt en dat vertelt je hart je voortdurend.

Geloof je het even niet,

leg dan je hart op je hart en zeg tegen jezelf,

Ik ben licht, ik ben liefde, ik ben die ik ben en

dat is goed.

Daarmee krijg je de vrede in je hart bewust

te voelen.

Dan val je terug in je kussens en

weet dat JIJ bent zoals jouw Schepper het bedoeld

heeft.

Leef in vrede en er is vrede.


Eenvoud is ingewikkeld.

Ontwikkel het en je voelt dat het

eenvoudig is.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul