Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zondag 16 oktober 2022

Kracht

Ik ben – I AM.

Het is het beginpunt van je eigen kracht.

Je geeft bewust aan dat jij je eigen kracht

herkent en je er dus ook mee kan verbinden.


Alles begint met “Ik ben”.

Ik ben kracht.

Ik ben liefde.

Ik ben licht.

Ik ben onvoorwaardelijke liefde, etc.



Door te beginnen met Ik ben,

ga je bewust een verbinding aan met datgene

dat je uitspreekt.


Het is net als met “voeten in je voeten”,

je maakt op dat moment, wezenlijk contact

met alle energie lagen van jezelf.


Je neemt je eigen ruimte in.

Je laat zien wie je bent.

Soms vindt de ander dat lastig.


Het heeft te maken met het respecteren

van de grenzen van de ander.

Wanneer je onvoorwaardelijk liefde bent,

zal je die grenzen respecteren.


Dat je consequent je eigen grenzen bewaakt,

heeft niet met kracht maar met duidelijkheid

te maken.


Jij bent die je bent.

Je laat zien wat je wel en niet wil.

Binnen je eigen grenzen is dat geen enkel probleem.

Soms vindt die ander dat lastig.

Maar het is niet jouw probleem.


Je schept duidelijkheid en die wordt soms als

kracht gezien.


Consequent zijn en krachtig zijn,

zijn geen synoniemen van elkaar.


Daardoor ontstaat nog wel eens verwarring.


Ga in je kracht staan.

Verbind je met de onvoorwaardelijke liefde.

Straal het uit en de ander zal voelen wat

je aangeeft.

De energietrilling wordt steeds hoger,

waardoor de ander je boodschap sneller begrijpt.


Soms is dit een onduidelijk gebied en is

het niet altijd even helder.

Door liefdevol en consequent te zijn,

verduidelijk je veel.


Zwart – wit communicatie geeft duidelijkheid.

Wanneer je in grijsgebieden gaat communiceren,

wordt het nog lastiger.

Dat kan heel gemakkelijk verwarring opleveren.


Door in je kracht te gaan staan,

zal je consequent handelen.

Dat maakt het niet alleen voor jezelf

gemakkelijker, maar ook duidelijker voor de

ander.


Sta in je kracht.

Voel de verbinding met je hart.

Voel hoe die ander dat kan ontvangen.

Voel en weet dat je geleid wordt.


Het is een bijzondere tijd en

een prachtig spel.

Wij raken steeds meer vol-leerd.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul