Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

maandag 11 juli 2022

Geen twijfel mogelijk

Wij zijn in de energie van de nieuwe tijd.

Wij voelen ons anders.

Anders en juist dat kan je aan het twijfelen

brengen.


Je bent door zoveel verschillende lagen gegaan.

Je hebt goede en minder goede dagen.

Het kan je verwarren.

Je hebt geen enkele mogelijkheid tot

vergelijken.

Is dit goed?

Voelt het juist?

Voel ik wat ik voel?


Het zijn van die “normale” vragen die je

aan het twijfelen kunnen brengen.


Ben ik wel verbonden aan die nieuwe energie?

Hoe weet ik dat nu?


Door deze twijfel zal je energie trilling zich

verlagen.

En dat maakt het er niet gemakkelijker op.


Ga naar je stilte en voel.

Dan voel je dat je veranderd bent.


Door te “kijken” naar wat er in de lagere dimensies

gebeurt, zal je merken dat je daar nu echt anders

in bent gaan staan.


Je voelt dat er een bepaalde afstand is.

Je merkt dat je niet meteen in die emoties

terecht komt.


Het lijkt alsof je in een cocon zit.

Een beschermende cocon en dat is ook zo.

Dat is je beschermende hoge trilling.

Die laat je anders naar het leven kijken.


Dat zal je zeker al een aantal keren hebben

ervaren.

Je ziet iets en toch voel je afstand.

Je denkt hoe kan dat?

Waarom ben ik daar niet diep bij betrokken?

Je voelt het een beetje als egoïstisch.

Waarom reageer ik zo?


Je bent niet egoïstisch.

Je bent in de nieuwe energie.

Die hogere trilling geeft je andere inzichten.

Jij hoeft niet mee te lijden.

Mee leven is van een andere energie.


Er zijn al zoveel dingen waardoor je weet

dat je wel degelijk aan de energie van die

nieuwe tijd verbonden bent.


Je hebt geen vergelijking en dat maakt je

aan het twijfelen.


Je stilte en je innerlijke stem zijn je sterke

leiders.

Ga zoveel mogelijk naar die stilte.

Die stilte heeft je van alles te vertellen.

Door je verhoogde bewustzijn,

ga je juist naar de verdieping in jezelf.


Je oude kennis komt tot leven.

Je bent al eerder met deze hoge energie

verbonden geweest.

In de stilte zal je dat herkennen.

Wij willen niet voor niets in die stilte zijn.

Weg bij al die prikkels.

All-een met onszelf.


Wij denken dat wij het niet weten.

Wij weten meer dan je denkt.

Omarm deze mooie energie en weet

dat jij ook deel daarvan uitmaakt.


Jij bent ook in die nieuwe tijd aangekomen.

Je mag loslaten.

Je mag ontvangen.


Je bent uitverkoren.

Je bent gekozen.

Jij bent.

I AM.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul