Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

vrijdag 17 december 2021

Overgave

Het is prachtig om de parallellen tussen

de verschillende processen te zien.

Het aardse proces stuwt je naar je eigen

autoriteit.

Je aardse proces stuwt je niet naar overgave.


Het zet wel “overgave” onder druk.

Daardoor ga je die overgave vanuit je bewustwording

wel op verschillende manier onderzoeken.



Door te roepen…. Ik geef mij niet over,

komt je eigen autoriteit naar voren.

Je eigen autoriteit gaat zich steeds vaker

laten zien aan jou.


Wij zitten in een prachtige transformatie.

Je komt van oud en gaat naar nieuw.

Je gaat van je van alles laten zeggen,

naar je eigen wijsheid volgen.


Niet de ander, maar JIJ bent het die

het nu voor het zeggen heeft.


Wanneer geef jij jezelf over aan jezelf?

Wanneer ga je liefdevol beseffen dat JIJ

de persoon bent die het in jouw leven

voor het zeggen heeft.


Dat jij de schepper van je eigen werkelijkheid

bent?

Alleen wanneer je je overgeeft aan je eigen

autoriteit, zal je die weg op gaan.

Wanneer je streng voor jezelf blijft,

zal je mooie dingen mislopen.


Je loopt een soort puzzelroute.

Het spoor is uitgezet.

De pakketjes met aanwijzingen liggen klaar.


Waarom werd het spel “geocaching” in korte

tijd bij velen populair?

Omdat het precies op het juiste moment kwam.

Jij bent onderweg en bent benieuwd welke

schatten er voor jou verborgen zijn.


Door je over te geven aan je eigen autoriteit,

zal je al je schatten vinden.


Wanneer je tegen jezelf in blijft gaan en je

in de rol van die strenge leermeester van jezelf

blijft steken, dan kan je niet in die volledige

overgave van die begeleiding van het universum

komen.


Dan ben jij degene die zichzelf in de weg staat.

Dan ben jij degene die die verbinding niet tot

stand brengt.


Dan sta je het universum niet toe om je liefdevol

te begeleiden.


Door je over te geven aan jezelf,

open je die essentiële deur voor jezelf.

Dat is een deur waar je al heel lang naar op zoek

bent.

Achter die deur begint er voor jou een geheel

andere vorm van leven met jezelf.


Geef je over aan jezelf.

Dat is overgeven aan je werkelijke wezen van zijn.

Dan kan alles stromen.

Dan gaan de luiken open en schijnt het licht

naar binnen.


Dan gaat het echt veranderen.

Dan ga je alles vanuit een ander perspectief

bekijken.


Ik ben licht

Ik ben liefde

Ik ben


Ik geef mij over en ontvang mijzelf in

licht en liefde.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul