Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zondag 19 december 2021

Nee, nee en nog eens nee

En daar zijn wij ineens weer in

een geheel andere situatie terecht gekomen.

Niemand, nou niemand, zag dit echt aankomen.

En ineens zitten wij er midden in.


De processen lopen parallel.

Wat is jouw les hierin?

Jij bent nu in de juiste energie gebracht

om nee te leren zeggen.



Je bent er al veel beter in geworden,

maar nog niet genoeg.

Wanneer wij allemaal nee zeggen,

is het voorbij.


Door nee te zeggen doe je de deur

achter je dicht.

Dan valt die deur in het slot en de

sleutel zal nooit meer te vinden zijn.


Iedereen heeft zijn eigen verantwoordelijkheid.

Wanneer iedereen nee zegt, is het afgelopen.


Iedereen is hier gekomen voor zijn eigen

proces dat hij/ zij op zijn eigen manier aan

het doorlopen is.


Wanneer je dingen ziet gebeuren,

die je pijn in het hart doen.

Weet dat het voorbij is wanneer wij

eindelijk allemaal voor onszelf zeggen:

Ik doe niet meer mee.


Ik leef mijn eigen leven.

Ik leef vanuit licht en liefde in verbinding.

Ik ben een nieuwe universele mens.

Ik handel vanuit mijn eigen unieke mens-zijn.


Niemand heeft het recht om mij DAT recht

te ontnemen.

Niemand.


Het is aan jou om te bepalen hoe lang dit

voor jou door zal gaan.

Zeg nee en het is voorbij.

Twijfel je en kijk je of iemand anders

nee voor je zegt, dan gaat het niet werken.


JIJ bent de schepper van je eigen leven.

Niemand kan voor jou, nee zeggen.

Wanneer je dat aan een ander overlaat,

dan zal het niet eindigen.

Zo werkt het niet.


Jij bent hier om jezelf te laten zien.

Door nee te zeggen, laat je zien en weten

dat je er bent.


Dan neem je bewust je eigen plek in.

Daarom zie je het al die mensen over de gehele

wereld roepen.

Dat is niet voor niets.

Dat is verbonden aan de energie van deze tijd.


Het is het 100 apen effect.

Zonder het van elkaar te zien wordt het

overgebracht via de energie.


In Tibet zie je gebedsvlaggen.

Die sturen hun berichten via de wind.


Zo werkt het in de energie.

Zeg nee en je leven gaat veranderen.

Door nee te zeggen eis je je eigen

bestaansrecht op.


Je eigen bestaansrecht is onlosmakelijk

verbonden met je eigen vrijheid.

Zeg nee en eis je eigen recht op.

Dan zal voor jou je vrijheid er altijd zijn.

Dat is de kroon op je werk.


Het is allemaal verbonden.

Het is aan jou.

De tijd is NU.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul