Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zaterdag 25 december 2021

Ik ben licht

Het grootste geschenk dat wij onszelf

en de wereld kunnen geven, is het licht.


Wij zijn het licht.

In de eeuwen die achter ons liggen

is ons die gedachte afgenomen.



Wie dachten wij wel….

Wij zijn het allemaal aan het af-leren

en aan het verleren.


Wij zijn als licht geschapen om te leven

in het Hof van Eden.

Maar duistere krachten hadden daar hun

eigen gedachten over.


De vrouw heeft daar gruwelijk onder geleden.

Zij was het die het kwaad verspreide….

Net als in deze tijd,

afleiden van de werkelijkheid.


Wanneer wij ons daarvan doordrongen

zijn, dan begrijpen wij pas wat daar voor

angsten, pijnen en verdriet aan verbonden zijn.


Nu breekt het licht opnieuw door.

Het licht, keert terug in alle openheid.


Daarom zijn wij NU op aarde.

Dit is de tijd van manifesteren.


Jij gaat terug naar je oorspronkelijke

blauwdruk, zoals de Schepper jou had

bedoeld.


Dan begrijp je de arrogantie waarmee

het duister zich liet zien.

Zij waren het die het oorspronkelijke

plan van de Schepper veranderde.

Zij plaatsen zich boven de Schepper.

Zij schiepen met duistere krachten een

eigen wereld in onze lichtwereld.


Het licht is teruggekeerd op aarde.

Nu gaan wij terug naar onze oorsprong.

Terug naar het plan, zoals onze Schepper

de wereld met haar bewoners had gepland.


Richt je op het licht.

Je begrijpt nu hoe die werelden door elkaar

lopen.

Je begrijpt dus ook dat je met je angsten

het duister voedt.

Je bent dan nog verbonden aan die

door het duister gecreëerde wereld.


Het licht wordt iedere dag sterker.

Het zal even duren voor wij weer helemaal

terug zullen zijn in onze oorsprong.

Waarom?

Omdat onze fysieke lichamen het niet aan

kunnen om sneller te transformeren.


Je aandacht bepaalt je energie trilling.

De natuur is volledig in de hogere dimensies.

Je ziet dat er veel in de natuur zich niet

meer “gedraagt” zoals het oude deed.

Dat is je “bewijs” dat alles gaat veranderen.


Grijp zo min mogelijk zelf in.

Het wordt geleid.

Het is geleid.

Het oorspronkelijke plan is zich aan het

ontvouwen.

Wij mogen daarin een belangrijke rol

spelen.


Ja, je bent een uitverkorene.


Ik ben licht

Ik ben liefde

Ik ben


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul