Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

donderdag 28 oktober 2021

Mijn meditatie van 28-10

Aan het begin van mijn meditatie is het

goed te voelen dat het onrustig is in het

collectief.


Het voelt als een mierennest waar iedereen

heel bedrijvig zijn voorbereidingen treft.

Dat gevoel zal zeker veel waarheid bevatten.


Ik ga dieper naar de stilte.

Ik voel hoe ik door de verschillende lagen

heen ga.

Dieper en toch hoger.

Dat kan in de energie.



Ik vlieg naar veel hogere lagen en voel de

energie zachter worden.

Wat een rust.

Toch is daar ook veel bedrijvigheid,

maar het voelt zo anders dan op aarde.


Ik krijg weer het verschil in de lagere trilling

van de aarde te voelen en die heerlijke hoge

trilling van buiten de aarde.


Dat is precies waarom de buitenaardsen

niet OP de aarde willen verblijven voor langere

tijd.

Er zijn mensen, veel mensen naar de aarde

gekomen die levens op de andere planeten hebben

geleefd.

Die hebben het niet gemakkelijk om nu in een

lagere trillingslaag te werken.

Wij weten daar alles van.

Daarom hebben juist de buitenaardsen zo’n

respect voor de mensen die wel naar de aarde zijn

gegaan.


Ik kom in een soort commando post terecht.

Ik krijg te zien hoe daar wordt gewerkt

aan het proces op aarde.

Lang niet iedereen heeft directe contacten

met de buitenaardsen om te kunnen zien

wat zij allemaal voor ons doen.


Tijdens onze slaap komen ze naar ons toe.

Zij zorgen dat wij dromen, of inzichten krijgen.

Daarmee kunnen wij dan onze eigen “problemen”

oplossen.

Wij denken dat het inzichten zijn.

In wezen zijn het ingeplante ideeën die de

buitenaardsen je geven.

Door op deze manier te werken,

ontwikkelen wij veel sneller in onze verschillende

technologieën.


Het is heerlijk dat het contact met die buitenaardsen

op zo’n grote schaal nu mogelijk is.

Steeds meer mensen worden zich dat bewust.

Steeds meer mensen durven zich erover uit te

spreken.


Zij laten mij zien dat ze heel veel energie

ontdoen van voor ons schadelijke trillingen.

Zij brengen de trilling omhoog,

daardoor zijn wij beter in staat om naar

onze eigen inzichten te komen.


Alles is verbonden.

Zij komen op aarde onze niet op te lossen

problemen “ophalen”.

Soms blijven zij daarvoor op aarde,

soms gaan zij terug en werken van daaruit

op de aarde.


Je kan je er geen enkele voorstelling

van maken hoeveel zij voor ons doen.

Daardoor gaan wij ook zo snel in onze ontwikkeling.

Zij werken dag en nacht voor ons.


Zij brengen ons hun licht en liefde,

die nog veel hoger is dan wij kunnen verdragen.

Het wordt op ons afgestemd.

Het is zo bijzonder wat zij voor ons doen.

Wij zijn blij met hen,

zij zijn zo blij met ons.

Ieder zijn taak, ieder op zijn eigen plek.


Het is altijd een heerlijke energie om bij hen

te zijn.

Even in die hele hoge trilling.

Ja mijn tijd is al weer voorbij.

Ik ga terug naar de mensen.

Het is zo fijn om te voelen en te weten dat

ook zij er altijd voor ons zijn.


Het is en blijft een bijzondere tijd.

Een tijd waarin wij van zoveel mooie

dingen kunnen en mogen genieten.


Het is ook een tijd van grote tegenstellingen.

Daarom is het zo fijn dat wij tussen de

verschillende werelden kunnen reizen.

Je eigen keuzes maken.

Het is bijzonder en daar genieten wij

van, terwijl de tijd voort snelt.


Wat ben ik blij dat ik in deze tijd op aarde

mag zijn.

Ik ben nog steeds zo opgetogen om in deze

tijd te mogen leven.


Martha Krul