Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

dinsdag 19 oktober 2021

Mijn meditatie van 19 oktober 2021

 

Mijn meditatie van 19-10


Nadat ik naar mijn stilte ben gegaan,

word ik meteen meegenomen buiten de aarde.

Ik vlieg in een razende snelheid de ruimte

binnen.


Ik vraag mijzelf af waar ik naar toe gebracht

zal worden.

Terwijl ik dat vraag komen er zwevende

buitenaardsen mij ophalen.




Wij vliegen naar een planeet die mij het

meest doet denken aan de Pleiaden.

Waarom hebben jullie mij opgehaald,

vraag ik hen.

Het is een mannelijke en een vrouwelijke

energie.

Beide heel zacht en liefdevol.


Wij willen je wat vertellen en daarom

ben je hier naar toe gebracht.


Ik wacht af.

Het zal vanzelf wel komen.

Ik geniet eerste van de rust en de speciale

energie die daar is.


Dan begint de mannelijke energie te spreken.

Hij vertelt over het proces waarin wij

zitten op aarde.

Dat het allemaal zo bijzonder is en dat het

veel meer omvat dan alleen die aarde.


De energie in het universum is in totaliteit

aan het veranderen.

Niets blijft verstoken van die transformaties

die aan de gang zijn.

Dat kan ook niet, want in de energie zijn geen

grenzen.


Niet alleen de aarde zal verhogen in trilling.

Dit zal doorwerken.

De invloed van de planeten, ons bekend vanuit

de astrologie, zal veranderen.


De aarde heeft een dunnere beschermlaag om

zich heen gekregen en dat heeft er alles mee

te maken.


De aarde had die dikke laag nodig omdat de

aarde met verzwarende energie te maken had.

Nu er veel meer licht komt,

is het voor de aarde beter om minder bescherming

om zich heen te hebben, zodat de universele

invloeden beter hun werk kunnen doen.


Denk aan dikke winterkleding die nodig is

voor bescherming.

Nu kan de aarde zich tooien in luchtige

zomerkleding.


Net zo als wij onze huid door de zon willen

laten verwarmen op een heerlijke zomerdag.


Op aarde praten wij over het dunner worden

van de sluier die delen voor ons verborgen

heeft gehouden.


Alles komt nu open en daardoor kan alles

tot een samensmelting komen.

Het is dus niet alleen voor de aarde een bijzondere

tijd, het is voor iedereen opwindend om mee

te maken.


Ik wist dat het een belangrijke periode in

de kosmische schepping was,

maar dat het ZO ingrijpend was wist ik niet.

Ik moet het allemaal even laten bezinken.


Als laatste wordt mij verteld dat wij daarna

ook veel gemakkelijker even bij elkaar

op bezoek kunnen komen en zodoende ook

elkaar kennis kunnen gaan delen.


Nu begint het allemaal pas echt goed door te

dringen.

Ik vertel dat ik het op aarde zal doorvertellen.

Dat is ook de bedoeling, zegt de vrouwelijke

en oh, zo lieflijke energie.

Wij willen graag dat iedereen de grootsheid

van dit evenement begrijpt.

Wij zijn er al heel lang erg opgetogen over.


Ik beloof het.

Ik bedank hen voor de informatie en vlieg

terug naar mijn plekje.

Terug naar mijn kleine stukje.

Maar oh, wat zitten wij in een bijzonder en

ook groots proces.


Martha Krul