Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zaterdag 17 juli 2021

Vanaf nu zal ik luisteren naar mijzelf

Wij zitten in een bijzondere tijd.

Een tijd van openbaringen.

Je bent veel dichter bij jezelf gekomen.

Je ogen en je hart zijn geopend.

Je ziet eindelijk wie je bent.


Het is je onophoudelijk verteld, maar het

was heel lastig om dat in zuiverheid te zien.

De omstandigheden in het universum zijn veranderd.

De transformatie vindt overal plaats.



Wanneer het spannend werd in je eigen leven,

was je snel geneigd om jezelf los te laten.

De angst sloeg toe, waarom?

Omdat je niet in jezelf kon geloven.


Wij zijn nu eigenlijk weer een door puberteit aan

het gaan.

Je losmaken en je eigen identiteit zoeken.


Dat is de bedoeling van dit proces waarin wij zitten.

Het aardse proces heeft je heel langzaam je rechten

ontnomen.


Zij vertelden je dingen die je in eerste instantie wilde

geloven.

Zij waren de mensen die jij had vertrouwd en die jouw

zouden begeleiden in het leven dat je leefde.

Ze zijn te vergelijken met je ouders.

Wie was jij om aan hun en hun gezag te twijfelen.

Je puberteit bracht daar verandering in.

Net als nu.


Er werd je verteld dat er een griepje was waar je heel

ziek van kon worden en dat zij de regeltjes voor je uit

zouden zetten, zodat alles weer in orde kwam.

Je geloofde wat ze zeiden en toch…..?

Langzaam werden je vrijheden afgenomen.

Het was voor het “goede doel”, dus liet je ze begaan.


Jij zag het gebeuren.

Begon langzaam te denken, dit kan niet kloppen.

Het is al heel ver gekomen en kijk eens hoeveel mensen

nog geloven in het vertelde verhaal.


Wij hebben een vlag die bestaat uit drie kleuren.

Terwijl zij je vertelden dat het er vier waren.

In eerste instantie liet je dat gebeuren.

Je dacht IK zal het wel mis hebben…….


En dan?

Dan weet je zeker wat je weet.

Je laat het je niet meer vertellen.

Maar intussen is er veel veranderd.

Je stond erbij en je keek ernaar.

Zo gemakkelijk gaat dat.


Je bent door je puberteit heen.

Je weet NU wie je bent.

Je bent opgestaan en de kracht stroomt door

je lichaam heen.


Alle aspecten zijn wakker geworden.

Dit kan en mag niet gebeuren en je voelt

dat je kracht sterk is geworden.


Deze periode was nodig om je te laten zien

hoe gemakkelijk ze je op een dwaalspoor hebben

kunnen zetten.

Genoeg is genoeg.

Ik luister nu naar MIJZELF en weet wat ik weet

Er is veel aan het licht gekomen.

Ik heb mijzelf aan mijzelf kunnen openbaren.


Ik zal luisteren naar mijzelf.

Ik zal mijn eigen-wijsheid volgen.

Ik heb mijzelf vol-ledig ont-dekt.

Het is allemaal verbonden.


De cirkel is rond.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul