Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

donderdag 8 juli 2021

De tegenstellingen worden duidelijker

Alle processen zijn flink op stoom aan het komen.

Het energieportaal heeft ons een krachtige stoot

gegeven.

Op het aardse vlak kregen wij ook een doorbraak

te zien wat van grote invloed is op de ontwikkeling

van het licht en de nieuwe aarde.


Dit wordt een heftig deel, maar ook een mooi deel.

Alles heeft twee kanten en het is maar naar welke

kant je je wil richten.


Met de versterking van het licht, versterkt ook

het duister nog even.

Ze vechten uit alle macht om hun eigen vuiligheid

niet allemaal aan het licht te krijgen.


Juist dat vergroot de tegenstellingen.

Hun ongeloofwaardigheid maakt velen aan het

twijfelen.


Je hoeft niet te praten.

Woorden zijn beperkt en lang niet altijd voorzien

van de juiste lading.

Je energie is nooit beperkt.

Je energie vertelt de waarheid.


Jij kan geen andere energetische boodschap sturen

als dat je op dat moment bent en aanvoelt.

In de energie kan je je nooit anders voordoen dan

je bent.


Strooi je licht en liefde in het rond.

De ontwakende mens heeft die nu hard nodig.

Voor de lichtwerkers is het geen enkele moeite

om dat te doen.


Wanneer je aan het volgende denkt, vlieg je

meteen naar grote hoogten.


Ik ben verbonden met de BRON

daardoor kan ik mijzelf liefhebben en mijn naaste.

Ik ben dankbaar voor Moeder Aarde omdat zij

mij te eten geeft.

Ik ben dankbaar voor het licht omdat het mij

mijn pad en de ander laat zien.

Ik ben dankbaar voor het duister omdat dat mij

die sprankelende sterren laat zien.

Ik ben dankbaar voor de bergen en de rotsen die

laten mij mijn hoogte- en dieptepunten zien en

verbinden mij met mijn rotsvaste vertrouwen.

Ik ben dankbaar voor het universum,

omdat zij nooit ophoudt met mij prachtige tekens

en verbindingen te laten zien.

Ik ben dankbaar omdat ik voel dat ik met alles

en iedereen verbonden mag zijn.

Ik ben dankbaar dat wij deze reis met elkaar

mogen maken.

Ik ben dankbaar……


Wanneer ik mij dit realiseer dan voel ik dat ik

word gedragen door het universum met haar

vele, vele begeleiders.

Alles is energie, alles is verbonden.


Het licht roept ons.


Het licht leidt ons.

Terug naar het begin.

Terug en opnieuw naar onze eigen oorsprong.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul