Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

woensdag 7 juli 2021

Hierbij vergeef ik mijzelf

Het is een lastige tijd.

Wij verblijven in verschillende belevings-

werelden.

De scheiding is te behoorlijk te voelen.

Ben je niet één van ons dan ben je één van hen.


Voor de gevoelige lichtwerkers is dit niet

gemakkelijk.

Alles komt sterk binnen en vliegt naar ons hart.

Het doet ons pijn.



Daarom sluit ik vrede met mijzelf.

Ik voel wat er pijn doet in mijn hart en dat

verbind ik met liefde.

Dan kan en mag het losgelaten worden.

Dan is het niet meer belastend voor mijn eigen

hart.


Wanneer wij onszelf kunnen vergeven en ons

eigen hart kunnen bevrijden, bevrijden wij

onszelf van een last die wij soms al heel lang

met ons meedragen.


Wanneer het in ons hart blijft zitten,

kan daar geen liefde zijn.

Daarom sluit ik vrede met mijzelf.

Dan komt er ruimte voor licht en liefde

in mijn hart.

Daar heb ik zelf heel veel voordeel van.

Ik voel mij ontdaan van een last die mijn

energie laag wil houden.


Ik ben niet voor niets in deze tijd op aarde.

Ik heb die bewuste keuze gemaakt.

Ik vergeef mijzelf, ik open mijn hart in liefde.

Ik weet wie ik ben.

Ik ben geliefd en mijn hart wil dat ik het weet.


Daarom zal ik loslaten en vrede met mijzelf

sluiten.

Dan begint mijn hart te stralen en mijn innerlijke

kind gaat dansen.


Ik laat los en pak mijn vrijheid.

Mijn vrijheid, die niemand van mij kan nemen.

Wanneer ik mijn innerlijke vrijheid opoffer,

doe ik dat zelf.


Ik ben die ik ben.

Ik ben geliefd.

Ik ben vrij.

Ik heb vrede met mijzelf.

Ik leef voor de liefde het hoogste goed

op aarde.


Ik ben licht

Ik ben liefde

 
Ik ben


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul