Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zaterdag 19 juni 2021

Verwarring, een lastig stuk

En daar sta je dan.

Iedereen maar zeggen dat wij op weg naar het licht

zijn en je voelt je helemaal niet happy.

Alles maalt, alles voelt onrustig.


Het is lastig om dit allemaal voor jezelf duidelijk

te krijgen.

Er gebeurt zo, zo veel.



Je zou je als een vis in het water willen voelen.

Op sommige momenten voel je je ook zo,

maar dan komt die vermoeidheid en die verwarring

weer naar boven.


Je belandt in een strijd met jezelf.

Ik zal doorgaan.

Ik zal naar het licht.

Ik ben voor die taak naar de aarde gekomen.


Doordat wij zo open staan, voelen wij “alles”.

Belangrijk is nu om goed te voelen waar die

emoties en gevoelens vandaan komen.

Zijn die van jou of vanuit het collectief?


Wij zitten in een intensief stuk proces van onszelf.

De oude waarden en normen zijn vervallen.

De “vertrouwde” structuur van de maatschappij is weg.

Je leven is ondersteboven gezet.

Je moet speuren naar waarheden, terwijl de onwaarheden

je om de oren vliegen.


In deze periode leer je heel dicht bij jezelf te blijven.

Hou de energie als een jas, die opbolt door de wind,

strak tegen je aan.

Dat is jouw energie.


Deze periode gaat over het vormen van een sterk IK-

gevoel.

Ik weet wie ik ben en laat mij niet van de wijs brengen.

Ik ben eigen-wijs.

Kijk maar eens heel goed naar dat woord.

IK weet het omdat ik al eeuwen lang de wijsheid in

mijn hart meedraag.

Dus vertel mij geen ON-waarheden.

Ik voel en weet wat de waarheid is.


Iedere keer dat je een ON-waarheid wordt verteld,

keer je terug naar jezelf.

Praat je met je hart.

Zie ik het verkeerd?

Voel ik het verkeerd?


Wanneer je wat tot rust komt, krijg je antwoord.


Het is aan jou om jezelf trouw te blijven.

Je wordt keer op keer van je eigen-wijsheid weg

geblazen…..

Blijf jezelf trouw.

JIJ kent het verhaal.

Jij kent de onwaarheden.

Je weet waar het allemaal over gaat.


Nu kan je jezelf laten zien wat JIJ weet en hoe

je die waardering naar jezelf vertaald.


Het gaat niet om bij de “groep” te willen horen en voor

de lieve vrede te doen wat men van je “vraagt”.

Blijf trouw aan jezelf.

Je hebt een hele weg afgelegd om jezelf terug te vinden.

Laat je eigen-wijsheid niet los.

Jij bent een vat vol kennis.

Vele levens heb je erover gedaan om dat te weten te komen.


Ga niet voor de “lieve vrede” je eigen wijsheid loslaten.

Je bent UNIEK en dat kan niemand jezelf vertellen.

JIJ weet het, laat het nu niet los.


Blijf dicht bij jezelf.

Dat is de hoogste waardering die je jezelf kan geven.

Jij bent uniek en dat mag je in dit prachtige licht

aan iedereen laten zien.


Niet het schaap uit de kudde,

maar het weldenkende unieke mens die op weg is

naar het goddelijke licht.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul