Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

vrijdag 11 juni 2021

In welke wereld leef jij

Eén van de mooie dingen van deze tijd is dat

wij een duidelijke keuze kunnen maken in welke

wereld wij willen leven.


De werelden van de 3e en de 5e dimensie drijven

steeds meer uiteen.

De afstanden worden per dag groter.

Het wordt ook lastiger om van de 5e dimensie

terug te vallen naar die lage trilling van 3.



Wanneer je langdurig in de hogere trilling blijft

en ineens volledig in die 3e dimensie terecht komt

dan waan je je echt in een andere wereld.

Je voelt dat je op een andere tijdlijn zit.


De “wereldse” problemen zien er in die hogere

dimensie zo heel anders uit.


Met verbazing kijk ik naar de verhalen rond het

C-paspoort en de top die gehouden gaat worden,

met alle speculaties daar rondom heen.


Dan krijg ik grote vraagtekens.

Wij zijn bezig met het licht naar de aarde te brengen.

Wij zien iedere dag de vorderingen, die ondanks

fikse tegenwerkingen vanuit het duister, worden

gemaakt.


Wat paspoort?


Denken wij nu nog dat wij in een tijd komen te leven

waar die paspoorten je enige vorm van vrijheid

worden?

Waar is je beeld over het inkomende licht dan

gebleven?


Wanneer je blik op dat paspoort is gericht, dan

denk je dat dat je wereld gaat worden……


Dat word je wereld niet.

Dat is zo helder als wat.

Dat zijn stuiptrekkingen van mensen die in chaos

verkeren en je nog graag in die lage dimensies houden.

In die lage dimensies hebben zij de macht, denken

ze nog steeds.


Het licht komt verder en verder.

Ja er wordt behoorlijk gestreden,

maar dat neemt niet weg dat wij iedere dag

vooruitgang zien.

De duisteren leggen hun kwalijke praktijken

steeds meer bloot.

Er komt steeds meer aan het licht.

De niet ontwaakten zien dat er dingen niet kloppen.


Waarom je dan nog druk maken over een paspoort.

Er zijn in de hogere dimensies geen grenzen.

Alles is energie.


Jij hebt de keuze om te kiezen in welke wereld

je wil leven.

Ik weet het wel.

In de wereld waarin ik woon heb ik vrijheid

en die kan niemand mij afnemen.


Die keuze is er ook voor jou.

Jij kan de keuze maken om je druk te maken

over de laatste stuipen van het duister.

Ik lach erom en zie dat ze echt in paniek zijn.

Het gekker hoe beter denken ze.

Je moet echt slapen wanneer je die tactiek niet doorziet.


Vlieg lekker mee.

Jij hebt de keuze.

Het licht is er.

De zon schijnt.

Er wordt heel hard gewerkt.

Dat is de wereld waarin ik wil leven.

Dat is de wereld waar ik blij van wordt.


Deze tijd is een tijd die geschiedenis schrijft

en daarin mogen wij zien wat wij zien.

Geloven wat wij geloven.

Er gaan werelden open.

Het is een bijzondere tijd.

Dat is waar ik van geniet.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul