Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zaterdag 24 april 2021

Van oud naar nieuw

Er is al veel veranderd en er gaat nog veel

meer veranderen.

Ons leven is sinds vorig jaar maart volledig

op zijn kop gegooid.


Heb je in de gaten hoe jij in dat jaar veranderd

bent?

Heb je gezien hoe ver die invloed daarvan reikt?

Dit aardse proces is onderdeel van het universele

proces.

De meeste mensen leefden van dag naar dag.

Het ging zoals het ging.


Dat was niet de manier om iemand wakker te

schudden.

Het ging toch zoals het ging.


Toen kwam er een stilstand.

Die was nodig, zeker weten.


Oude leefpatronen kwamen onder een vergrootglas.

Ineens werden dingen duidelijk die

tijdens het “gewone” leven niet zo snel duidelijk

zouden zijn geworden.


Die stilstand bracht mensen terug naar zichzelf.

Niet de buitenwereld vroeg de aandacht.

De aandacht kwam op het persoonlijke leven te liggen.


Hoe moest het met de kinderen?

Die waren ineens IN het gezin en niet BUITEN

het gezin.

Het gezin was ineens heel erg op zichzelf aangewezen.

Daardoor ontstonden weer andere processen.


De schema’s in het gezin werden duidelijk.

Wij werden in onze eigen cocon terug geworpen.


Juist door die abrupte stilstand, werd veel in een

sneltreinvaart duidelijk.

Nu zijn wij uit die verwarrende “schrik-periode”

los aan het komen.

Wij voelen dat wij weer vooruit willen.

Wij willen die stilstand niet meer.

Het voorjaar laat ons een nieuw leven zien.

Het leven stimuleert het leven.


Het lijkt een periode van stilstand,

maar er is op vele fronten een geheel ander

proces ontwikkeld.


Van ZO kan het niet meer,

naar ZO zou ik het WEL willen.

IK heb een idee hoe ik mijn leven verder

wil leven.

Hoe ik zelf vorm kan geven aan mijn leven.

Hoe ik dichtbij mijzelf mijn leven kan

ontwikkelen.


Er broeit van alles.

Vele creatieve ideeën zijn ontstaan.

Dat is de basis voor de nieuwe samenleving.

De nieuwe mens komt op voor zichzelf.

De nieuwe maatschappij begint te ontstaan.


Daar zijn wij al in de wending bezig.

Wij voelen dat genoeg, genoeg is.

Wij voelen onze eigen kracht.

Wij laten ons niet meer aan de kant drukken.


Mensen voelen het.

Gelijkgestemden zoeken elkaar op.

Dat werkt aanstekelijk.

Daardoor ontwaken nog meer mensen.

Mensen voelen dat ze nu voor de gek worden

gehouden.

Mensen voelen dat lang niet alles klopt wat er gebeurt.


Dat is nodig.

Dan worden mensen wakker.

Het gaat momenteel heel snel.

Wereldwijd stijgen de cijfers van de ontwaakten.


Het licht is er.

Het licht heeft gewonnen.

Het duister is ontkracht.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul