Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

donderdag 15 april 2021

Per juli 2021 vervalt de mailservice van mijn blogartikel

Mededeling aan al mijn trouwe lezers die dit blogartikel

dagelijks per mail ontvangen.

De website waar ik mijn blog op publiceer, 

gaat in juli deze service niet meer ondersteunen.

Dan zal dus mijn blog niet meer per email te ontvangen zijn.


Mijn blog staat iedere dat op Facebook en op de website van

de www.Wakkeremensen.org  te lezen.

en natuurlijk via de link van mijn pagina

https://spiritualroseofsilence.blogspot.com/2021


Het is jammer dat deze dienst niet meer ondersteund 

wordt, maar het is niet anders.

Ik wil iedereen hartelijk danken die, door de 

jaren heen, hier gebruik van heeft gemaakt.


De tijden veranderen.


Lieve groet en veel licht 

Martha Krul