Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zaterdag 6 februari 2021

Niet alleen de mensheid wordt wakker…..

Niet alleen de mensheid wordt wakker,

wijzelf ook.

Het is weer een periode van heftige energie.

Alles is in beweging.

Beweging geeft geen helderheid.

Beweging haalt dingen naar boven.


Dat is wat er nu gebeurt.

Door de turbulentie van de energie, komt

er veel naar boven.


In de samenleving zie je dat gebeuren,

maar ook in de mens zelf.


Wij voelen iedere dag dat wij nog niet volledig

naar onze eigen bron van liefde zijn teruggekeerd.


Delen in onszelf worden getriggerd en komen

naar boven.


Wij willen zien en dan pas geloven.

Daar voelen wij dat er nog geen sprake is

van een volledig vertrouwen.


Wij willen dat mensen aan de kaak gesteld worden.

Wij willen het zien…..

Zegt dat ook niet iets over onszelf?


Wij zijn ongeduldig.

Ik wil het NU zien.

Ik kan niet langer wachten.

Het vertrouwen in de universele plan wordt

bestookt door het ego.


Dit zijn tekenen van een heftige periode

in onze transformatie.

Er zitten nog deeltjes in van de oude mens

die wij waren.


Het is veel gemakkelijker om terug te vallen

naar een lagere trilling, dan dat wij

automatisch ons verbinden met die hogere energie.


Dit geeft een mooi beeld van onszelf waar wij

staan in onze transformatie.

Zijn wij volledig wakker?


De nieuwe tijd is een periode van licht en liefde.

De periode waarin liefde onvoorwaardelijk kan stromen.


Hebben wij die periode al bereikt?

Hebben wij dit persoonlijk al bereikt.


Wij voelen dat wij er nog niet zijn.

Het gaat heel snel.

Maar er zijn nog onderdelen die hun plek nog

niet geheel gevonden hebben.


Dat is helemaal niet erg.

Het is onderdeel van het spel.

Juist doordat wij nog steeds door het duister

getriggerd worden, komen er nog duistere

delen van onszelf naar boven.


Wij zijn een heel eind op weg.

Er heeft een behoorlijke schoonmaak plaatsgevonden.


Wees lief voor jezelf.

Je hoeft niet ineens volledig licht te zijn.

Eeuwen hebben wij deze delen in onszelf opgelopen.


Wij zijn heel ver gekomen.

Het licht heeft gewonnen.

Het duister vermindert iedere dag.


Schijn met je licht en voel dat je iedere dag verandert.

Jij bent een heel belangrijk onderdeel in dit spel op aarde.


Ik ben licht

Ik ben liefde

Ik ben


Onze lichten worden sterker.

Waar licht is kan geen duister zijn.


Het is een heftige periode.

Vertrouwen in jezelf en in het spel

brengt je naar rust en naar openheid.

Daar is de weg naar de BRON.

Daar is de weg van volledige liefde.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul