Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

dinsdag 13 oktober 2020

Het universum spreekt over “angsten”

Al lang loop ik met de vraag:

“Waarom hebben mensen zoveel moeite om los te laten?”

Ik vroeg het aan mijn begeleiders en dit wat

ik kreeg.

Ik kreeg het antwoord te zien en te voelen.

Waarom is er zoveel “angst” in deze tijd?


Wij zijn als mensen als eens door dit gevoel

heen gegaan.

Ook toen voelden wij de angst voor het onbekende.

Vlak voor onze geboorte, werden wij naar een

een stilte geleid.

Wij voelden intuïtief dat er een grote verandering

op komst was.


Nu zitten wij in een tussentijd.

De balans is bezig volledig van stand te veranderen.

De overmacht van de mannelijke energie,

verandert heel snel.

De vrouwelijke energie komt sterk op.

Dit is bezig ons naar een volledig nieuwe balans te brengen.

Dit is bezig om ons voor te bereiden op de nieuwe tijd.


Net als bij de geboorte wisten wij niet waar wij aan toe waren.

Wat ging er komen.

Wij voelden intuïtief dat er geen weg terug was.

Wij moesten er doorheen.

Wij moesten aanvaarden wat kwam.


Wij staan aan de vooravond van een

omwenteling van ons leven op aarde.

Wij kunnen er ons geen voorstelling van maken.

Je gaat naar een leven dat je altijd gewenst hebt.

Een leven in volledige harmonie.


Wanneer alles samen geperst wordt om door

een smalle opening te gaan, komt er extra spanning op te staan.

Hier heb je weer de vergelijking met onze geboorte.

Die geboorte is voor ons allemaal een traumatische gebeuren geweest.


Wij voelen de spanning weer in al onze cellen.

Wij voelen dat er geen houden aan is.

Dat wij in een vrije val beginnen te komen.

Geen wanden om je vast te houden.

Overgave is het antwoord.

Overgave en vertrouwen dat het loopt via het Universele plan.


Alles is op schema.

Je staat bovenaan een grote indrukwekkende glijbaan.

Het is aan jou los te laten en je mee te laten voeren

naar de hogere energie.


Laat los en hebt weer vertrouwen.

Door dicht bij jezelf te blijven

en te vertrouwen op je universele begeleiding,

zal je over enige tijd omkijken in de tijd.

Zal je niet meer begrijpen waarom je zo

in de angsten bent gaan zitten.


Het onbekende is er voor je.

Het is de nieuwe tijd.

Wij zitten nu in de versmalling, in de beklemming.

Dat zegt niets over wat je te wachten staat.


Je kwam naar aarde om dit universele proces

op aarde te ondersteunen.

Wat je zo aantrok in deze opdracht was

het beeld van de tijd die voor ons ligt.


Je voelt het.

Je voelt dat er grote dingen gaan veranderen.

Je voelt dat er niets meer wordt zoals het was.

Het oude gaat “kapot” en verandert naar het nieuwe


Geef je over aan het proces.

Weet dat het goed komt.

Je bent in sterke vertrouwde handen.


Niemand zal je laten vallen.

Je wordt gedragen door het universum.

Dag en nacht wordt er voor je gezorgd.


Laat los en stroom mee naar de nieuwe tijd.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul