Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

vrijdag 15 mei 2020

Wij leven een groot avontuur, maar wie is die reiziger?


Het is wel een heel avontuurlijke reis die wij aan het maken zijn.
Niets is zoals verwacht.
Niets wordt zoals verwacht.
In deze periode zitten wij in een constante stroom van verandering.

De ene dag pluk je sterren van de hemel.
De andere dag kun je je ene been niet voor de andere krijgen.

Je voelt je lichaam fysiek veranderen.
Soms voel je je krachtig.
Soms een “wrak”.

Wat brengt die constante verandering je?

Het brengt je heel dicht naar jezelf.

Het enige dat zeker is dat jij morgen weer op staat met jezelf.
Hoe de dag eruit zal zien, daar kan je je eigenlijk geen idee bij vormen.
Natuurlijk heb je wel in grote lijnen een idee daarover, maar in detail……..

Deze periode leert je daarom jezelf heel goed leert kennen.
Wie ben ik?
Wat wil ik?
Waar word ik blij van?

Het lijken simpele vragen.
Heb jij daar ook simpele antwoorden op?

Door je aandacht op ON-zekerheden te richten, verspil je veel energie.

Ons leven verandert in hoog tempo.
Daar horen zekerheden en onzekerheden bij.

Leef in het NU.
Leven in het nu houdt je heel dicht bij jezelf.

Je richt je aandacht alleen op dit moment en op de volgende stap.
Niet op de daaropvolgende.
Je hebt het ervaren, ineens kan alles veranderen.

Door goed in je eigen proces te blijven en te ervaren hoe
jij je onder de verschillende omstandigheden voelt en gedraagt,
leer je jezelf heel goed kennen.

Dat is een kracht die je veel kan opleveren.

Wie ben ik, wat wil ik en waar word ik blij van?

Nogmaals het lijkt zo simpel, maar dit is een heel fundamentele vraag.

Fundamenten maken je sterk.
Leren je met vallen en opstaan naar je kracht te gaan.

Juist wanneer het simpel is, kijken wij er gemakkelijk overheen.

Door simpele vragen gemakkelijk te kunnen beantwoorden,
ben je heel bewust bezig met je eigen kruik te vullen.

Ben je bezig met je eigen fundamentele proces.
Dat levert je veel op in een tijd van onzekerheden.

Voel wie je bent.
Wanneer je daar een duidelijk antwoord op kan geven heb
je een sterke basis gelegd om een periode van veel onzekerheid binnen te gaan.

Namasté
Martha Krul

We're all - Ram Dass #RamDassquote #wordsofwisdom #MotivationalQuote  #InspirationalQuote  #LifeQuotes  #PositiveQuotes  #WordsoflifeQuotes