Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zaterdag 30 mei 2020

Vertrouwen is ook loslaten


Vertrouwen
Het is een woord dat wij regelmatig uitspreken.
Wij hebben vertrouwen……
Maar, is dat werkelijk zo?

Vertrouwen en loslaten zijn met elkaar verbonden.
Ik kan mijn niet aan vertrouwen overgeven als ik niet kan loslaten.

Vertrouwen is dat je je kan overgeven aan liefdevolle leiding.
Dat je ervan overtuigd bent dat er iets in het universum is,
dat jou zo lief heeft dat het je bij de hand wil nemen……

Door je mee te laten voeren kom je naar plekken die voor jou
“voorbestemd” zijn.
De plekken waar je over gedroomd hebt.
De momenten die je gezien en gevoeld hebt toen je het heel zwaar had.
De plekken en momenten waar je zo naar verlangd hebt.

Maar dan moeten wij ons wel vrij maken van de dingen die ons
vast houden of die WIJ vasthouden.

Onze begeleiding is een zachte energie.
Een energie met een hele hoge liefdestrilling.
Die kan je niet door “blokkades” voeren.

Wanneer jij niet volledig los bent,
kan je begeleider je niet in liefde mee voeren.

Je kunt het zo zien.
Er is een prachtige beek in het bos.
Er stroomt puur helder water.
Je bent helemaal blij en je zweeft in hoge trilling.
Je hebt geen idee waar die beek heen gaat.
Nu komt er een liefdevolle begeleider naar je toe.
Die zegt...
Ik heb een prachtig vlot voor je.
Ga er maar op zitten.
Dat vlot gaat je meevoeren……….

Dan beginnen wij van binnen te pruttelen.
Meenemen?
Maar?

Waar komt die beek uit?
Wat als er plekken zijn waar ik vast kom te zitten, etc.?
Ik moet nog…..

Onze begeleiders kennen ons beter dan wij onszelf.

Zij kennen je weg.
Zij kennen je wensen.
Zij kennen je vragen.
Zij WETEN zelfs de antwoorden daarop.

Vertrouwen is je volledig overgeven.

Je komt dan in een hoge, liefdevolle trilling.
Door vertrouwen kom je precies waar je heen wil.

De energie is zo hoog van trilling en jij bent zo ver
getransformeerd, dat veel dingen waar wij vroeger over dachten,
nu in zeer korte tijd gemanifesteerd worden.

Wij zijn niet meer de mensen van de lagere dimensies.
Wij zijn universele wezens die leren met energie te werken.
Energetisch werk kent geen grenzen.
Alles wat je “bedenkt” wordt in het universum gezien en daar volgt een
reactie op.

Weet wat je denkt.
Weet wat je voelt.
Laat je energie verbonden zijn met het licht.
Het universum stuurt je licht.

Je creëert je eigen leefwereld.
Kies je voor vertrouwen, dan zal het universum
je liefdevol ondersteunen.

Laat je dan in vertrouwen meevoeren.
Zij kennen jou,
zij kennen je “gekozen” pad.

In liefde en licht verbonden.
Die verbinding wordt met de dag sterker
en transparanter.
En het bijzondere is, dat JIJ die verbinding
steeds beter gaat voelen.

Namasté
Martha Krul

We are all Part of the Earth: Seeking Our Vision