Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

dinsdag 13 augustus 2019

Hoe vind ik mijzelf en mijn rust terug?


Het is allemaal heel heftig met die energie.
De Leeuwenpoort, de nieuwe maan, de volle maan.
Eind augustus tenslotte nog een nieuwe maan.
De tweede van de maand en dus ook weer een sterke energie.

De stand van de planeten laten ons ook weten dat het een heftige periode is.
Niet allemaal kommer en kwel, maar wel heftig.

Wij staan onder invloed van die sterke energie en alles heeft zijn tijd en zijn plek nodig.
En wij weten als geen ander, dat dat hard werken is.

Hoe vind ik nu weer wat rust terug in mijzelf?
Het is niet zo moeilijk.
Het is zo gemakkelijk dat wij er vaak overheen stappen.

Wij voelen de verbinding met het Al.
De verbinding met de Bron.
De verbinding met het Licht.

Door te mediteren maak je die lijnen open.
Maak je die lijnen sterk en zichtbaar.
Dan komen de antwoorden en de beelden.

Jij wordt gedragen en begeleid.
Het is aan jou om die lijnen open te houden.
Meditatie is net zo belangrijk als je tandenpoetsen.

Voor de mens van de 5e dimensie is dit je belangrijkste communicatiemiddel.
Geen last van 5G en werkt altijd.
Er wordt onmiddellijk contact met je gemaakt.
Des te meer je mediteert, des te intensiever het contact.

Denk niet, laat maar, nu even geen zin.
Nu even geen tijd, het komt wel.

Dat was iets dat je in een lagere trilling misschien wel kon doen.
In deze hoge trilling werkt het echt anders.

Ga zitten, voel je verbonden.
Het geeft je een gevoel van rust en veiligheid en die zoeken wij nu.

Je wordt gedragen.
Laat je licht zien.
Dat is het middel om aan het universum te laten weten dat je “thuis” bent.

Zeg iedere keer opnieuw:
“I AM LIGHT – I AM LOVE – I AM.

Je zal de rust en de kracht voelen toenemen.
Het is niet moeilijk, het is juist zo heel gemakkelijk.
Maar wel een kwestie van doen!

Namasté

Afbeeldingsresultaat voor spirituele mens in het licht