Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

vrijdag 30 augustus 2019

De engelen met één vleugel…..

Zie jij ook overal deuren open staan?
Zie jij ook foto’s en plaatjes met doorgangen?

Is het je opgevallen dat het universum je laat zien dat je op weg bent naar een geheel nieuwe periode.
Er komt weer een nieuwe periode aan voor je.
Je wordt keer op keer getransformeerd naar een nieuwe vorm van jezelf.

Die doorgangen zie je niet voor niets.

Je hebt het gevoel dat je behoorlijk aan het einde van je krachten bent.
Misschien is dat wel de bedoeling?
Wanneer je zo sterk bent dat je nog steeds aan het vasthouden bent,
komt langzamerhand de tijd dat je echt los gaat laten.

Je kan niet meer.
Het is over en voorbij.

Wat als dat nu eens precies de bedoeling is?

Niemand kan je vertellen hoe het is om los te laten.
Niemand kan je vertellen hoe je los kunt laten.

Daarom zit dit proces ook zo mooi in elkaar.

Je wordt langzaamaan liefdevol “gedwongen” los te laten.
Even ontstaat er een intense verwarring bij je.

Dit kan niet.
Dit wil Ik niet….
Het proces gaat door en je gaat automatisch loslaten.

Wat merk je nu?
Het was helemaal niet zo eng als JIJ aldoor hebt gedacht.
Je ego heeft weer een spel met je gespeeld.
Je hebt je weer door je ego laten leiden.

Wat voelt het goed.
Wat voelt het vrij.
Je bent door de poort gestapt.
Je nieuwe leven tegemoet.

Het leven dat je in je dromen al zo vaak hebt gezien.
In die dromen zag je plaatjes van vrolijke, blije mensen.
Mensen die liefdevol met elkaar samenwerken.

Mensen die creatief zijn in het maken van allerlei ideeën.
Mensen die creatief zijn in het ONTwikkelen van hun eigen mooie eigenschappen.
De sterke kanten van de mens kunnen nu getoond worden.

Hoe kan ik jou helpen?
En hoe kan jij dan mij weer helpen?
De engelen met een vleugel.
Door elkaar te omarmen, zul je vliegen.

Dat is de nieuwe tijd.
Stap maar door die poort.

Heb je nog niet losgelaten?
Het zal niet lang meer duren voordat je dat zelf gaat ervaren.

De deur staat al lang voor je open.
Je bent uitgenodigd om in dat leven binnen te stappen.

Kom binnen en verwarm je aan het licht en de liefde.

I AM LIGHT – I AM LOVE – I AM.
IK BEN LICHT – IK BEN LIEFDE – IK BEN

Namasté