Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zaterdag 31 augustus 2019

Aartsengel Gabriel: Je bent van ver gekomen


Daar sta ik dan aan het begin van mijn nieuwe periode.
Ik voel mij als een kind.

Nakend in het zonlicht.
Niet wetend waar naar toe.
Is er iets of iemand die een hand naar mij uit wil steken.
Ik voel mij onzeker.
Waar leidt dit naartoe……….

Je bent van ver gekomen.
Vanuit het duister, levens lang.
Je was gewend aan die zware druk van de energie.
De energie waar je als het ware tegen kon leunen.
Je voelde dat als bescherming.
Het voelde voor jouw als armen om je heen.

Het is nu weg.
Er is een open veld voor je.
Je mag als een blij kind in verwondering naar al het moois kijken.

Heb hebt die armen niet meer nodig.
Je hebt grote stappen gezet en het duister achter je gelaten.

Je ziet de bloemen in het veld.
De vogels en vlinders dartelen om je heen.

JIJ bent in een totaal andere vorm van je menszijn getreden.

Je hoeft niet ineens alle kennis te bezitten over hoe en wat er gaande is.
Wij kijken naar jullie.
Wij volgen jullie op je pad.
Wij houden van jullie.
Wij begeleiden jullie.

Alles is anders dan je denkt.
En alles komt anders dan je denkt.

Het is als het leven van een klein kind.
Je mag weten dat er voor je gezorgd wordt.

Dat waar behoefte aan is, dat zal er zijn.
Dat wat je wil weten, zal je gegeven worden.
Al je wensen en gedachten worden gezien en gelezen.
Wij hebben voortdurend contact met je.

Wij laten onze liefde en ons licht op je pad schijnen.
Het zal je aan niets ontbreken.

Het is nu echt vertrouwen.
Je zal je volgende stap niet zien.
Maar “weten” waar naar toe te gaan.

Het is een hele nieuwe en bijzondere periode.
Wij waken over u.

Wij zijn voortdurend aanwezig en geven u vele tekens.
Het is aan u deze tekens te verstaan.

De samenwerking vanuit het universum en met de mens op aarde is nu heel sterk.
De sluier van onwetendheid is weg.
Het is aan de mens zelf om zich al zijn eigenschappen en krachten te herinneren.

Wij wensen u een hele mooie periode toe in dit bijzondere licht.
Laat uw angsten los.
U mag weer het kind zijn dat zich blij en open voelt.
Het kind dat verwondert kijkt naar iedere nieuwe bocht in de weg.

U bent op uw eigen lichtend pad.
Aartsengel Gabriel – via Martha Krul

Gerelateerde afbeelding