Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

donderdag 25 juli 2019

Het is niet de ouderdom, maar de overgang van de 3D naar de 5D!


De overgang van 3D naar 5D is loslaten en nog eens loslaten…

Dat blijkt gemakkelijker gezegd dan gedaan.
Altijd en eeuwig gewend om alles zelf te doen en nu ineens je controle loslaten….
Je hebt al een hele tijd het gevoel dat je jezelf niet meer bent.
Dat je zoveel veranderd bent, maar dat je intussen ook nog van andere dingen last begint te krijgen.

Je denkt dat je vergeetachtig bent.
Oh jee het zal toch niet nu al beginnen??

Wanneer ik wat wil vertellen, ben ik ineens kwijt wat ik wilde vertellen…
Zie je wel. Het gaat niet goed met mij.
Krijg ik dat er ook nog even bij.

Ik heb het al zo moeilijk en nu dat ook nog eens.
Ik kan het letterlijk allemaal niet meer volgen.
Ik doe zo mijn best, maar….

Is dit herkenbaar voor je?
Dan zit je in het overgangsgebied van de 3D naar de 5D.

Je bent als 3D mens gewend dat je alles onder controle moest houden.
Maar nu naar de stroming van de 5D is dat volledig anders.

Je leest niet anders dan dat je moet loslaten….
Maar wat en hoe moet ik dat doen.

Heel gemakkelijk.
Het is niet de ouderdom die je parten speelt.

Het is de verandering van de 3D naar de 5D.
3D is zwaar en star.
5D is licht en stromend, vrolijk, blijheid.

Daarom is het goed dat waar JIJ denkt de controle kwijt te zijn, je op de goede weg bent.
Nu nog een stapje en je kan het niet meer volhouden dat je de controle wil vasthouden….
Dan kom je naar de 5D en nadat je het gevoel hebt gekregen dat je als verliezer uit de bus bent gekomen, blijk je de “winnaar” te zijn en kom je de 5D binnen.

Even voelt het heel verwarrend.
Je kan het even niet bevatten.
Je bent de controle kwijt, maar al heel snel verandert dit gevoel in een vorm van vrijheid.
Je voelt je ruim en vrij worden en je merkt dat het in de 5D heel anders gaat dan jij in de 3D hebt gedacht.

Niemand kan je dat uitleggen.
Niemand kan het je vertellen.
Dit is een stap waar je je eigen ervaring moet opdoen.

Nogmaals jij hebt geen last van de ouderdom.

Afbeeldingsresultaat voor spiritualiteit loslaten