Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

maandag 29 juli 2019


De tijd van wachten is voorbij.
De tijd is NU.

Wij weten er alles van.
Wij kwamen als zielen niet zo maar naar de aarde.
Dat was al nooit het geval.
Iedere ziel “koos” zorgvuldig, plaats en opdracht.
Met de zielen die NU op aarde zijn is dat heel sterk het geval.

WIJ wilden hier zijn.
Zo’n spannende tijd wilden wij op aarde meemaken.
Dit konden wij niet aan ons voorbij laten gaan.

Wij horen er veel over.
Wij wachten af op de dingen die gaan gebeuren.
Nou niet helemaal, maar wel een beetje.

Ik heb het dan niet over de fysieke en persoonlijke veranderingen.
Daar hebben wij onze handen vol aan.

Ik heb het over de veranderingen op aarde in onze belevingsvormen.

Wij worden “wegbereiders” genoemd en die taak gaat meer vorm krijgen.

Onze verwachtingen staan heel hoog.
Dat is misschien wel waarom je het gevoel hebt dat JIJ nog nauwelijks wat doet in dit plan.

Dit is echter niet zo.
Die hele kleine dingen, van gewoon een lief woord of glimlach, heeft een sterk
effect op het licht dat jij draagt.

Je maakt dan even contact met het licht van de ander.
Je voelt je hart even warm worden.
Wij onderschatten het effect van dat contact.
Wanneer wij alleen al glimlachen en vriendelijk zijn naar elkaar, openen zich vele harten.
Dan voel je een warme, zachte energie om je heen.

Het werkt zo.
Jij voelt de liefde stromen in je hart.
JIJ straalt je liefde naar de mensen die je ontmoet.
Wat jij uitzendt trek je aan.

Zo lijkt het bijna niets, wat je doet,
maar hetgeen je doet is van een onschatbaar belang voor de verandering op aarde.

Lichtwerker, je bent hier om samen aan de verandering in en van de wereld te werken.
Het is nu hoog tijd dat wij dat in praktijk brengen.

Namasté
Afbeeldingsresultaat voor spiritueel het licht in jou en het licht in mij