Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

woensdag 16 oktober 2024

De punt het begin van de lijn

Wij zijn een universum

Wij leven in een groot universum

Alles is holistisch, alles is verbonden.


Mijn gevoelens worden niet voor niets in mijn buitenwereld

gespiegeld.

Wanneer ik boos ben, zal ik boosheid ervaren.

Wanneer ik vrede ervaar in mijzelf, dan zal ik vrede om mij

heen zien en voelen.

Vrede is niet alleen verbonden met het grote geheel.

Alles is holistisch, zo in het kleine, zo in het grootte.


Wanneer ik vrede in mijzelf voel, voel ik een vrije, rustige ademhaling.

Die ademhaling laat voelen dat ik in vrede en vrijheid met

mijzelf ben.

Mijn onderbewustzijn stuurt mijn ademhaling aan.

Voel ik mij niet veilig, dan zal mijn ademhaling daar onmiddellijk

op reageren.


Ons hart doet hetzelfde.

Ons hart zal zijn ritme van vrijheid en vreugde verliezen,

omdat er in onszelf iets uit balans raakt.

Hart en ademhaling geven tekens en vragen aandacht.

De stilte is het antwoord en door met onze aandacht naar

binnen te gaan, zal het hart en onze ademhaling zich weer

vrij bewegen.

Dat is te voelen, de rust keert bewust terug in onszelf.


Wij kunnen alleen onszelf veranderen.

Wij zijn de punt van de lijn van waaruit iedere beslissing ons

een nieuwe weg laat inslaan.

Voel je dat het niet lekker gaat, neem een beslissing en verander

je plan van aanpak.


Jij bent je eigen schepper.

Wij hebben daarbij de hulp vanuit het universum.

Het is aan ons hoe wij daar mee om willen gaan.


Alles gaat via vrijheid en vrije keuze.


Door te luisteren naar onze innerlijke stem, zullen

wij voelen en weten.

Ons lichaam geeft voortdurend signalen.

Voelen wij ons gejaagd en hebben wij het gevoel dat wij

het niet langer kunnen vasthouden, laat dan los.

Waar je in terecht komt heeft niets te maken met gevoelens van

jouw gedachten.


Door los te laten geef je jezelf de vrijheid en kan je hart en

je ademhaling zich vrijelijk bewegen.

Je hebt zovele tekens in jezelf.


Vanuit je eigen stilte zal je ervaren dat je ineens heel anders

met je keuze van energievelden (tijdlijnen) omgaat.

Je voelt je vrij en die vrijheid geeft je een heel ander gevoel.

Dat heeft niets met gejaagdheid te maken.

Dat vrije gevoel zal je niet snel meer opgeven.

Dat is wat de processen van je vragen.


Leef je eigen vrijheid.

Neem je eigen heft in handen en leef zoals je wilde leven.

Jij mag je eigen keuzes maken.

Je hart en je vrije ademhaling helpen je daarbij.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul