Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

dinsdag 14 mei 2024

Kritiek

Vandaag de Page van Zwaarden die ons wordt aangegeven

vanuit het universum via Metatron.


Levens lang hebben wij onze oren laten hangen naar wat

de ander ons te vertellen had.

Dit was in het verleden lang niet altijd, opbouwende

kritiek.

Het was een belangrijke reden waarom wij ons eigen

zuivere “IK” los lieten en ons aanpaste aan de omgeving.

Een grijze muis in de grote groep.

Die viel niet op.

Door niet uit de pas te lopen kreeg je de minste kritiek over

je heen.


Was dat ook zo?

Door je aan te passen aan die buitenwereld verstomde de

kritiek vanuit die buitenwereld.

De kritiek vanuit je zuivere “IK” op jezelf werd er juist

door versterkt.

Je deed jezelf te kort door die “gedwongen” aanpassing

aan de leefwereld om je heen.


De stroming in je lichaam en geest kwam tot stilstand.

Je eigen ik kwam steeds meer in opstand.

Dit was niet wat je wilde.

Dit was niet de manier waarop jij wilde leven.


Door die kritiek had je een afslag genomen, die je eigenlijk

niet had willen nemen.


Wij zitten met ons persoonlijk proces in de ont-wikkeling

van ons zuivere zijn.

Niet die ander, maar wij zelf geven de richting aan.

Ons zuivere ik weet hoe het voelt.

Wij zien onszelf staan in die prachtige kristallijne energie.

Wat zijn wij bijzondere delen van die unieke schepping.

Wij leren onszelf op zuivere waarden schatten.

Wij leren dat wij in ons zelf de zuivere eigen wijsheid

dragen.

Dat wisten wij al levens lang.

Ooit los gelaten.

Nu het moment van nooit meer zal ik die wijsheid

ondergeschikt maken.

Ik voel wat de waarheid is.

Ik voel mij eigen waarheid.


Ieder heeft zijn/ haar eigen waarheid.

Door met elkaar in gesprek te gaan, ervaren wij de waarheid

van de ander.

Er zijn vele waarheden.

Je hoeft je eigen waarheid niet los te laten om bij de groep

te horen.

Juist die vele waarheden maken dat wij naar nieuwe mogelijkheden

en inzichten kunnen komen.


Het is de toon die de muziek maakt.

De tijd is zo transparant dat je eigen gevoelens meteen over

het voetlicht komen bij het uitspreken van “kritiek” op

de ander.

Door je kritisch uit te laten over de ander,

zend je je eigen gevoelens en emoties mee.


Door elkaar in on-voorwaardelijke liefde laten leven,

geven wij elkaar de ruimte.

Die ruimte is nodig om in vrijheid te leven.

Die ruimte is nodig om jezelf zichtbaar te maken.


Je bent zichtbaar in die prachtige energie.

Laat zien wie je bent.

Kom uit voor je mening.

Breng het in liefde en eerlijkheid, zodat die ander

met je mee mag denken.

Er zijn vele wegen die naar Rome leiden.

Samen weet je meer.

Niet afscheiden, maar verbinden is de energie van deze

nieuwe tijd.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul