Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zaterdag 24 juni 2023

Wie ben ik nu

Wij lopen op ons persoonlijk pad.

Wij weten dat het ONS pad is.

Daar hebben wij al genoeg tekens

over ontvangen.


Wij zien hoe wij veranderd zijn als

mens.

Hoe wij meer diepgang hebben gekregen.

Dat wij veel sterker zijn geworden.

Dat wij meer zicht op onszelf

hebben gekregen.

Dat er meer contact is met ons eigen

zielenleven.


Nu zijn wij in de overstap bezig van de

oude naar de nieuwe mens.

De oude mens sterft en de nieuwe

wordt gelijktijdig geboren.

De oude mens sluit af.

De nieuwe mens ontvangt.

Het is een prachtig proces.


Je weet niet wie je NU bent.

Is dat belangrijk?

Wist jij precies die je was,

toen je nog verbonden was in die

oude vorm van je zijn?


Niemand kende alle donkere gaten

van zijn eigen huis.

Niet eerder dan dat die gaten in

het licht werden gezet.

Soms kwamen daar bijzondere

momenten uit voort.


Nu kan je niet weten wie je bent.

Je bent volop in ont-wikkeling.

Het is als met een fysieke verhuizing.

Het huis gaat je pas lekker “zitten”,

wanneer je er echt bezit van neemt.

Je schoenen gaan pas lekker zitten

wanneer ze uitgelopen zijn.


Jij gaat iedere dag een nieuw deeltje

van jezelf ont-wikkelen.

Je bent vandaag “die ik”,

morgen ben je weer een andere ik.

Door vertrouwen te hebben in het te

volgen plan, krijg je diepgang en krijg

je houvast aan de persoon die je aan het

ontwikkelen bent.

Je hebt nooit een rechttoe rechtaan

antwoord kunnen geven op de vraag

wie je was.


Dus waarom nu je hoofd breken over

die vraag?

Je hart leidt je op je pad.

Je hart kent alle antwoorden op de

vragen die je zou willen stellen.


Dus breek je hoofd niet over wie

je bent.

Je bent uniek.

Je bent bijzonder.

Het universum kan niet zonder je.

Je past in de grote puzzel die wij

samen aan het leggen zijn.


Wij zijn die wij zijn.

Wij worden die wij niet waren.

Dat is het bijzondere van dit mooie proces.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul